امام‌جمعه مهریز:
امام‌جمعه مهریز با اشاره به تصویب لایحه سی اف تی در مجلس گفت: دشمنان اسلام و نظام جمهوری اسلامی همواره کینه و عداوت خود را ثابت کرده‌اند و کاملاً روشن است که دلسوز نظام و انقلاب اسلامی نیستند.
کد خبر: ۶۶۶۸۳۵
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۳ 13 October 2018

حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن اشاره به تصویب لایحه عضویت ایران به کنوانسیون مبارزه با تأمین مالی تروریسم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در پی تصویب این لایحه در جامعه از سوی مخالفان و موافقان تصویب این لایحه تنش‌هایی ایجاد شد؛ از شورای نگهبان خواستاریم که به‌دوراز این تنش‌ها و قانونمند به بررسی این لایحه بپردازد.

امام‌جمعه مهریز با اشاره به سخنان رهبری در خصوص برخی مصوبات مجلس تأکید کرد: رهبر معظم انقلاب در تجمع صدهزارنفری بسیجیان فرمودند: برخی از قوانین در کشورهای استکباری و بیگانه پخت‌وپز می‌شود و بعد به کشورهای دیگر تحمیل می‌شود. دشمنان اسلام و نظام جمهوری اسلامی همواره کینه و عداوت خود را ثابت کرده‌اند و کاملاً روشن است که دلسوز نظام و انقلاب اسلامی نیستند.

وی با انتقاد از سخنان وزیر امور خارجه در صحن علنی مجلس در هنگام تصویب لایحه سی اف تی گفت: آقای ظریف قبل از تصویب این لایحه تأکید کرد که وی و رئیس‌جمهور هیچ تضمینی نمی‌دهند که تصویب این لایحه مشکلات ما را حل کند که این پذیرفتنی است چون ملت می‌داند آمریکا همیشه در پی بهانه است و مشکلات ما با این لوایح حل نخواهد شد اما ظریف ادامه می‌دهد می‌توانیم تضمین کنیم که بارد این لایحه آمریکا فشار بیشتری بر ما وارد می‌کند.

محی‌الدینی خطاب به محمدجواد ظریف ادامه داد: آیا پیوستن ایران به این لایحه باعث می‌شود آمریکا دست از دشمنی‌هایش بردارد و آیا با تصویب این لایحه بهانه‌گیری‌های آمریکا تمام می‌شود و می‌توان از شر آمریکا آسوده‌خاطر شد؟

وی افزود: آمریکا باعزت طلبی و با انقلاب اسلامی ملت ایران دشمنی دارد و با اساس نظام و انقلاب مشکل دارد و از هر دسیسه و حربه‌ای علیه ما استفاده می‌کند.

خطیب نماز جمعه مهریز با روشن کردن مفهوم خیانت تصریح کرد: رهبری بزرگ‌ترین خیانت در حق ملت ایران را، ضعیف نشان دادن کشور در برابر دشمن و نیز القای بن‌بست در حل مشکلات کشور می‌داند. ایشان راه‌حل مشکلات را در داخل کشور و تلاش و کار جهادی می‌داند اما عده‌ای در کشور به میل دشمن رفتار می‌کنند و پناه آوردن به دشمن را راه‌حل مشکلات می‌دانند.

محی‌الدینی ضمن تقبیح این طرز فکر، به سرنوشت آل سعود اشاره و خاطرنشان کرد: آل سعود که سال‌هاست خود را تسلیم سیاست‌های پلید آمریکا کرده است و در پناه این کشور می‌خواهد به مطامع خود می‌رسد، پایه‌های حکومتش بیش‌ازپیش متزلزل است و بارها توسط سیاستمداران آمریکا مورد اهانت و توهین قرارگرفته است و این عاقبت سر فرود آوردن در مقابل دشمن زیاده‌خواه است.

وی مردم را به هوشیاری و فرمان‌بری از ولایت‌فقیه دعوت کرد و گفت: رهبر انقلاب فرمودند تا جان در بدن دارم اجازه نخواهم داد این نظام مقدس تسلیم کشورهای سلطه‌جو شود؛ مردم نیز گوش‌به‌فرمان ولایت‌فقیه باشند و ایشان را در این راه عزت و سرافرازی یاری کنند و تا مردم پشتیبان ولایت‌فقیه باشند به این کشور آسیبی نخواهد رسید.

محی‌الدینی در بخشی دیگر از خطبه‌های خود، به رواج برخی ولنگاری‌ها در سطح شهرستان مهریز اشاره کرد و هشدار داد: ما با دانشگاه، سینما و برگزاری جشن مخالفتی نداریم اما اگر در خلال برنامه‌ها و مراسم‌ها ولنگاری و بی بندوباری ترویج شود برخورد می‌کنیم و ورود افراد به این شهرستان برای استفاده از طبیعت آن، موجب رواج ولنگاری نشود که این مسائل در این شهر ولایت مدار و شهیدپرور جایگاهی ندارد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار