رئیس دفتر مقام معظم رهبری:
رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: القای شبهه راهبرد جدید دشمن برای تضعیف نظام اسلامی است.
کد خبر: ۶۶۶۸۶۱
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۶ 13 October 2018

القای شبهه راهبرد جدید دشمن برای تضعیف نظام اسلامی است

به گزارش تابناک قزوین،آیت الله محمدی گلپایگانی روز جمعه در مصلای بزرگ شهر ایلام اظهار کرد: دنیای استکبار در طول 40 سال گذشته توطئه و دسیسه های زیادی را علیه ایران اسلامی اعمال کرده اند که تلاش برای برهم زدن اتحاد قومیت ها و مردم، کودتاهای ناکام، جنگ تحمیلی و ... از جمله انها بوده و هر بار در صدد ضربه زدن به انقلاب بوده اند که هر بار این دسایس با روشن بینی و بصیرت رهبری، اتحاد مردم و مسئولان بی اثر مانده است.

وی ادامه داد: کشورهای غربی به سرکردگی آمریکا و صهیونیزم بین الملل با تبلیغات مسموم و بمباران فکری از طریق رسانه های مجازی و ماهواره ای با حمله به مقدسات نظام و ترویج القاهای شبه برانگیز سعی در انحراف فکری جوانان و نوجوانان دارند.

رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب تاکید کرد: در چنین شرایطی باید نسل جدید و خانواده ها هوشیار و آگاه باشند که تبلیغات دشمنان تاثیر در وفاداری آنها نداشته باشد و جوانان با شبهه های دینی گمراه نشوند و آنها را از گرایش های مذهبی و دینی دور سازند.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری یادآور شد: مسئولان فرهنگی و آموزشی و بویژه روحانیت وضعیت گذشته ایران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی را برای جوانان و نسل های آتی تشریح کنند تا این قشر به خوبی بدانند که بر ایران در سنوات قبل از انقلاب چه گذشته و اهداف و آثار قیام امام راحل را برای نسل جوان و آیندگان بیان کنند.

آیت الله محمدی گلپایگانی تاکید کرد: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی در منطقه ای پر از آشوب ایران اسلامی مقتدرانه و با امنیت کامل در حال حرکت به جلو است و برخلاف کشورهای دست نشانده منطقه تمام امور داخلی را با مردم سالاری ملی و دینی و بدون دخالت غرب و جهان استکبار اجرا می کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار