مدیر کل صداوسیمای خراسان رضوی گفت: دانشگاه فردوسی به عنوان بزرگترین مرکز علمی شرق کشور یکی از افتخارات خراسان رضوی است
کد خبر: ۶۶۷۰۸۶
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۰ 13 October 2018
به گزارش تابناک : محسن نصرپورمدیر کل صداوسیمای خراسان رضوی  در دیداربا دکتر کافی رئیس دانشگاه فردوسی مشهد با اشاره به آمادگی صداوسیما در خصوص پوشش اخبار و فعالیتدانشگاه فردوسی مشهد گفت: و وظیفه ما معرفی مفاخر شهر و استان می‌باشد و صدا وسیما در این راستا از هیچ گونه تلاش و کوششی فروگذار نخواهد بود.

وی افزود:استفاده ما از تجربیات و دانش اساتید دانشگاه فردوسی یک اصل بنیادین است و ما از حضور استادان در این مرکز استقبال خواهیم کرد.

مدیر کل صداوسیمای خراسان رضوی با اشاره به اینکه صداوسیما ضمن استقبال برای معرفی نخبگان دانشگاه وتقویت اتاق فکر مرکز با استفاده از اعضای هیئت علمی دانشگاه گفت:دانشگاه فردوسی جایگاه خوبی از نظر سطح علمی دارد در همین راستا اساتید زبان فارسی زیادی را به کشور‌های مختلف فرستاده تا ضمن آموزش زبان فارسی تعاملاتی با نهاد‌های آموزشی و پژوهشی داشته باشند.

نصر پور  افزود:رسانه ملی این آمادگی را دارد با استفاده از رادیو‌های برون مرزی ظرفیت‌ها و توانایی‌های دانشجویان نخبه غیر ایرانی این دانشگاه رامعرفی کند و همچنین به معرفی امکانات و توانایی‌های بخش بین المللی دانشگاه فردوسی مشهد بپردازد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار