بعدازیکسال کشمکش ودرگیری :
بوشهر - در آئینی با حضور معاون امور عمرانی وزیر کشور سید نور الدین امیری به عنوان شهردار بوشهر معارفه شد.
کد خبر: ۶۶۷۱۰۰
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۹ 13 October 2018

 

بوشهر - در آئینی با حضور معاون امور عمرانی وزیر کشور سید نور الدین امیری به عنوان شهردار بوشهر معارفه شد.

 معاون وزیر کشور عصر جمعه در آئین معارفه شهردار جدید بوشهر اظهار داشت: شهرداری‌ها ارتباط مستقیمی با همه شهروندان دارند و باید حداکثر تلاش خود را برای رفع مشکلات و تامین خواسته‌های مردم به کار بگیرند.

مهدی جمالی‌نژاد با تاکید بر لزوم انجام اقدامات خلاقانه و مدبرانه توسط شهرداران در شهرهای مختلف برای انجام امور شهری اضافه کرد: توسعه متوازن و متناسب زیرساخت‌های شهری باید از اولویت‌های شهرداری‌ها باشد.

وی تصریح کرد: باید تلاش شود که در زمینه خدمات‌رسانی به مردم شاهد بهبود و سرعت بیشتری باشیم و امیدواریم زمینه توسعه هرچه بهتر و بیشتر شهر بوشهر فراهم شود.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر نیز اظهار داشت: بوشهر ظرفیت‌ها و قابلیت‌های متعدد و متنوعی در زمینه‌های مختلف دارد که باید با استفاده از این ظرفیت‌ها زمینه توسعه این شهر فراهم شود.

مهرداد ستوده یکی از ظرفیت‌های استان بوشهر را گردشگری عنوان کرد و ادامه داد: سند گردشگری استان بوشهر در دست تدوین است که می‌تواند نقش مهمی در توسعه گردشگری استان داشته باشند.

وی از توسعه گردشگری روستایی به عنوان یکی از اولویت‌های مهم در استان بوشهر نام برد و اضافه کرد: روستاها استان بوشهر ظرفیت‌های بسیار خوبی در زمینه گردشگری دارند و باید ظرفیت‌های آنها به خوبی معرفی شود.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر تصریح کرد: به خاطر وجود ظرفیت‌های متنوع گردشگری که در استان بوشهر وجود دارد در نوروز امسال این استان رتبه سوم کشور را در زمینه گردشگری کسب کرد.

در این آئین حکم انتصاب شهردار بوشهر که از سوی وزیر کشور امضا شده بود به  سید نور الدین امیری به عنوان شهردار بوشهر ابلاغ شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار