مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد؛
مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد از تسهیلات مختلف برای تحصیلات علمی و مادی به خانواده شهدا و ایثارگران خبر داد.
کد خبر: ۶۶۷۳۴۵
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۴ 14 October 2018

علی نمازی مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد در نشست شورای هماهنگی مدیران امور اقتصادی و دارایی استان گفت: اشتغالزایی ۶۰ درصد از ایثارگران در اداره کل در پست‌های مدیریتی، تخصیص ۲۵ درصد از ظرفیت سهمیه استخدامی به ایثارگران، اجرای قوانین ایثارگری و اجرای ماده ۵۱ قانون جامع خدمات رسانی به آنها از جمله اقدماتی است که برای ایثارگران اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان انجام شده است.

حجت الاسلام والمسلمین ثقفی مشاور وزیر در امور ایثارگران نیز در این نشست با اشاره به برنامه‌های ششم توسعه برای ایثارگران گفت: مدیران کشور در این زمینه توجه خاصی دارند و از نظر تامین بودجه و تسریع در اجرا نیز باید اقدامات اساسی انجام دهیم.

ثقفی افزود: در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیز اقداماتی از جمله تجلیل از کارکنان و پرسنل دستگاه‌ها در کنار خانواده ایثارگران انجام شده که امیدواریم در ترویج فرهنگ غنی ایثار و شهادت شاهد توسعه آن باشیم.

مشاور وزیر در امور ایثارگران با بیان اینکه باید نسبت به خانواده شهدا و ایثارگران توجه ویژه‌ای داشته باشیم تصریح کرد: بر اساس قوانین و ضوابط، تسهیلات مختلف برای تحصیلات علمی در رشته‌های مختلف دانشگاهی و تسهیلات مادی نیز به طور ویژه به خانواده شهدا و ایثارگران تعلق می‌گیرد.

نشست شورای هماهنگی مدیران امور اقتصادی و دارایی استان با حضور مشاور وزیر در امور ایثارگران برگزار شد.

ارائه گزارش از آخرین وضعیت ایثارگران و تشریح مشکلات موجود در حوزه آنها از مهمترین مباحثی بود که در این نشست مورد بررسی قرار گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار