کد خبر: ۶۶۷۶۹۶
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۱ 14 October 2018

گرشاسبی درباره اینکه گفته شده باشگاه پرسپولیس از استقلال به دلیل اتفاقات دربی نوجوانان و شعارهای رکیکی که علیه پرسپولیس در رختکن آبی ها سر داده و فیلمش در شبکه های اجتماعی منتشر شده است، شکایت خواهد کرد، گفت: از هیچ کس شکایت نداریم و کار خود را می‌کنیم. چون با این کار، از هدف خود دور می‌شویم. ما دنبال خوشحال کردن مردم هستیم و می‌خواهیم تیم وارد حاشیه نشود و کار فنی خود را دنبال کند. ما اعتقادی به این کارها نداریم.

به گزارش تابناک ورزشی، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درمورد اینکه وزارت ورزش مشغول رفع مشکلات ورزشگاه آزادی برای میزبانی دیدار احتمالی فینال لیگ قهرمانان آسیاست، تصریح کرد: با ورود وزیر ورزش و جوانان و کمیته‌ای که تشکیل شد،‌ این کمیته شبانه روز تلاش می‌کنند این اتفاق خوب بیفتد و در صورت صعود به فینال، میزبانی خوب و در شأن نظام مقدس کشورمان داشته باشیم.

گرشاسبی با بیان اینکه منطقی نبود هزینه‌های تعمیر ورزشگاه آزادی بر عهده باشگاه پرسپولیس باشد، خاطرنشان کرد: این ورزشگاه متعلق به شرکت توسعه و تجیهز اماکن ورزشی است و مدیریتی حاکمیتی دارد. ورزشگاه آزادی یک ورزشگاه ملی است و متعلق به کسی نیست. شخص وزیر ورزش و معاونان او به این موضوع ورود کردند و همه کمک می‌کنند تا این کار توسط شرکت توسعه عملیاتی شود. خود کریمی مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی هم لخت شده و دارد کار می‌کند!

وی در پاسخ به این پرسش که در صورت صعود پرسپولیس به فینال، چند میهمان خارجی قرار است به ایران بیایند، اظهار داشت: حدود 200 مهمان خارجی داریم که با خبرنگاران، حدود 300 نفر می‌شود. افرادی هم از فیفا و برخی نیز از AFC می‌آیند. قرار است سمینار و جلسات مختلفی در تهران برگزار شود و مهمانان ویژه‌ای از کشورهای دیگر به ایران بیایند./ع

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار