مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی ایلام؛
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی ایلام گفت: 80 نانوایی ایام اربعین و تردد زائران عتبات عالیات از استان ایلام در مبادی های ورودی و خروجی زائران به صورت تمام وقت برای پخت نان کشیک هستند.
کد خبر: ۶۶۷۷۰۰
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۷ 14 October 2018

 به گزارش تابناک ایلام؛کامران سلیمان پور اظهار داشت: این واحدهای تولیدی موظف هستند تا زمانی که مشتری داشته باشند به پخت نان ادامه دهند.

وی افزود: از این تعداد نانوایی 30 واحد در مهران و مابقی در سایر شهرستان هایی که محل تردد زائران است، شیفت بندی شده اند و همچنین سه مورد نانوایی سیار نیز در حد فاصل مهران تا پایانه مرزی نیز امر پخت نان را برای زائران بر عهده دارند.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی ایلام یادآور شد: این مقدار آرد ذخیره شده برای مهران علاوه بر سهمیه عادی و روزانه این شهرستان است و در صورت نیاز این شرکت آمادگی کامل را برای افزایش سهمیه آرد مهران دارد.

سلیمان پور مجموع سهمیه آرد استان ایلام در ایلام اربعین را یک هزار و 200 تن عنوان کرد و افزود: 300 تن از این آرد به ایستگاه های صلواتی خاک عراق حمل شده تا بین نانوایی های سیار این ایستگاه ها توزیع شود.

وی گفت: سهمیه آرد نانوایی های مهران در این مدت 500 تن است و مابقی آرد نیز در در بین سایر نانوایی های کشیک سطح استان ایلام که محل تردد زائران است توزیع می شود.

وی اطمینان خاطر داد که آرد مورد نیاز همه نانوایی ها داخل استان ایلام و نانوایی های سیار ایستگاه های صلواتی داخل خاک عراق تامین و به اندازه کافی ذخیره سازی شده است.

سلیمان پور افزود: ناظران و کارشناسان این شرکت نیز برای کنترل کمی و کیفی و حفظ سلامت آرد و نان شهرستان مهران و سایر نانوایی های کشیک استان در حالت آماده باش و فعالیت هستند.

وی تاکید کرد: این شرکت تمام تلاش خود را برای جلوگیری از کمبود آرد و نان مصرفی باکیفیت زائران بکار بسته و قبل از شلوغ شدن مسیرهای تردد و عبور و مرور آرد ذخیره و تجهیزات مورد نیاز در زمینه پخت نان به شهرستان مهران منتقل شود./ع

 

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار