معاون امور استان های صدا و سیما؛
معاون امور استان های صدا و سیما گفت: بيش از ٧٠٠ نفر از برنامه سازان انعکاس شور و شعور همایش اربعین حسيني را از 150 شبکه استاني، ملي و بین المللی منعکس خواهد كرد.
کد خبر: ۶۶۷۸۹۷
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۹ 15 October 2018

 قرارگاه رسانه اي اربعين با حضور دکتر دارابی معاون امور استان های صدا و سیما و سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی دیروز یک شنبه در مرز مهران و به صورت همزمان در مرز های شلمچه و چزابه افتتاح شد.

دکتر دارابی در این مراسم با اشاره به تلاش همکاران رسانه ملی برای انعکاس همایش اربعین حسینی گفت : علاوه بر افتتاح قرارگاه رسانه ای درمرز های مهران، شلمچه و چزابه برای نخستین بار نیز قرارگاه رسانه ای اربعين در مرز میرجاوه راه اندازی شد .

معاون امور استان های صدا و سیما گفت: بيش از ٧٠٠ نفر از برنامه سازان انعکاس شور و شعور همایش اربعین حسيني را از 150 شبکه استاني، ملي و بین المللی منعکس خواهد كرد.

دکتر دارابی با اشاره به حضور مستمر و برنامه سازان از امروز تا یک هفته پس از اربعین افزود: قرار گاه فضای مجازی هم در پایانه هاي مرزی فعال شده و اخبار اربعین را در شبکه های اجتماعی منعکس می کنند.

معاون امور استان ها ی صدا و سیما در ادامه گفت :با افتتاح قرار گاه رسانه ای اربعین و حضور فعال رسانه ای علاوه بر اطلاع رسانی به زائرین ابا عبدالله الحسین ، با تولید و پخش برنامه های مختلف مردم هر روز بصورت زنده در جریان حال و هوای زوار در مرزهاي بین المللی و بزرگترین راهپیمایی شیعیان جهان قرار می گیرند.

دارابي با اشاره به رونمايي از ٣٥ مستند كوتاه و بلند با موضوع پياده روي اربعين كه سال گذشته توسط شبكه هاي استاني صدا و سيما توليد شده بود تصريح كرد: امسال نيز برنامه سازان شبكه هاي استاني در قالب گروه هاي مختلف خبري و مستند آثاري را توليد و اماده پخش خواهند كرد.

دكتر شيروي، مدير كل صداو سیمای مرکز ایلام نيز در مراسم آغاز عملیات رسانه ای اربعين در مرز بين المللي مهران گفت : با افتتاح استوديوهاي صدا، سيما و خبر ، معاونت هاي برنامه ساز رسانه استاني مرکز ایلام از امروز بيست و دوم مهرماه تا يك هفته پس از مراسم اربعين ، شور و شعور زائران اباعبدالله الحسين و همچنين حضور مسئولين كشوري و لشكري به مرز مهران را، بصورت زنده به تمام جهانيان منعكس خواهند كرد.

مديركل صدا و سيماي ايلام افزود: ١١٣كيلومترفيبرنورى ازمركز در ايلام تا مهران وبسيج بيش از ١٣٠ نفر از همكاران درقرارگاه رسانه اى مهران نشانه اى از عزم و تلاش همكارانم در صدا و سيماي ايلام است.

سردار اشتری فرمانده نيروي انتظامي نيز با تقدیر از خدمات شبكه هاي استاني صدا و سيما به خصوص قرارگاه هاي رسانه ملي در انعکاس همایش بزرگ اربعین گفت: امسال نیز صدا و سيما در كنار پليس تلاش مي كند تا با اطلاع رساني دقيق از مرزهاي كشور مردم را در جريان اخرين خبرها قرار دهد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار