رئیس جهاد دانشگاهی کشور از رونمایی ۱۰ فناوری جدید دانشگاهی در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: جهاد دانشگاهی آماده پذیرش مسئولیت‌های بزرگ تولید فناوری است.
کد خبر: ۶۶۷۹۵۱
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۰ 15 October 2018

سیدحمیدرضا طیبی در حاشیه حضور در آیین افتتاح ساختمان ستادی جهاد دانشگاهی استان یزد در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به برنامه های سفر به استان یزد اظهار داشت: خوشبختانه در آیین افتتاحیه و در دیدار با معاون استاندار مباحث بسیار خوبی مطرح شد.

وی خاطرنشان کرد: در این نشست بیان شد که جهاد دانشگاهی آمادگی دارد در تمام استانها با استفاده از ظرفیت های فراوان استانی که دارد، برای توسعه کشور به کمک مسئولان بیاید.

وی با تاکید بر اینکه سعی شده تمام فعالیت های جهاد دانشگاهی بر اساس نیازهای موجود انجام شود خاطرنشان کرد: تمام نهادهای استانی این دانشگاه فعالیت های خود را بر اساس نیازها، شاخص ها و ظرفیت های منطقه و استان خود تدوین و اجرا کرده اند.

رئیس جهاد دانشگاهی کشور به راه اندازی دانشگاه علم وهنر یزد اشاره کرد و ادامه داد: این مرکز دانشگاهی به عنوان دومین دانشگاه جهاد استان افتتاح و فعالیت خود را آغاز کرده که در سالهای فعالیتش دستاوردهای خوبی هم داشته است.

طیبی اعلام آمادگی کرد که جهاد دانشگاهی در کشور آماده اجرای طرح ها و مسئولیت بزرگ در ارتباط با تولید علم و فناوری در کشور است و ظرفیت ها و پتانسیل های لازم در این زمینه را هم دارا است.

وی ادامه داد: خوشبختانه در سطح کشور جهاد دانشگاهی فعالیت های بسیار ارزشنمدی انجام داده و به زودی و با توجه به تحمیل تحریم های اخیر، 10 فناوری جدید این مرکز دانشگاهی در کشور و با حضور ریاست جمهوری رونمایی می شود.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار