مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خبر داد؛
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام گفت : این نهاد همچون سال های گذشته خدمات رسانی به زائران ایثارگر از سراسر کشور در اربعین امسال را انجام خواهد داد.
کد خبر: ۶۶۸۱۰۹
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۰ 15 October 2018

به گزارش تابناک ایلام؛ سلیمان رستمیان اظهار کرد : این تیم با تجهیزات پزشکی کامل نظیر ویلچر، عصا، وسایل اکسیژن زا، آمبولانس و غیره در مهران مستقر تا به زائران جانباز در ایام اربعین امسال در مسیر رفت و برگشت خدمات دهی کند.

وی همچنین از آمادگی این نهاد برای خدمات دهی به زائران ایثارگر در حوزه های اسکان و پارکینگ خودرو در ایام اربعین امسال خبر داد و گفت: این نهاد همچون سال های گذشته خدمات رسانی به زائران ایثارگر از سراسر کشور در اربعین امسال را انجام خواهد داد.

وی ادامه داد: به همین منظور زائران اربعین جامعه ایثارگر از سراسر کشور در صورت نیاز به پارکینگ و اسکان از خدمات این نهاد برخوردار خواهند شد.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام گفت: در این زمینه دو ساختمان این نهاد در مهران و مهمانسراهای شهرستان های دیگر استان که مسیر تردد زائران بوده برای اسکان زائران مهیا شده اند.

وی با ذکر اینکه اربعین پارسال زائران ایثارگر 21 استان کشور از خدمات این نهاد برخوردار شدند گفت: سالانه بصورت میانگین هفت هزار نفر از جامعه ایثارگران کشور در ایام اربعین حسینی سید و سالار شهیدان از خدمات این نهاد برخوردار می شوند.

وی اربعین را همچنین فرصتی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست و گفت: به همین منظور در مسیرهای تردد زائران تبلیغات محیطی انجام و بسته های فرهنگی نیز به تعداد بیش از 10هزار قلم برای توزیع بین زائران پیش بینی شده است.

رستمیان همچنین به طرح هر زائر یک شهید اشاره کرد و گفت: در اجرای این طرح که همه ساله ایام اربعین در مهران اجرا می شود هر زائر به نیابت از یکی از شهدا زیارت عتبات عالیات را انجام خواهد داد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار