فرماندار دهلران تجمیع ایستگاه های پذیرایی از زائرین را ازسیاست های ستاد مرکزی اربعین در راستای خدمات رسانی مطلوب به زائرین عنوان کرد.
کد خبر: ۶۶۸۱۱۱
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۵ 15 October 2018

به گزارش تابناک ایلام؛ ،سید حسینعلی موسوی در نشست ستاد اربعین شهرستان دهلران گفت: تجمیع ایستگاه های پذیرایی زائرین اربعین در شهرستان بر اساس سیاست های ستاد مرکزی اربعین در دستور کار است و همه اعضای ستاد نیاز است در این زمینه همکاری و همراهی لازم با ستاد اربعین شهرستان داشته باشند.

فرماندار دهلران از اختصاص 2میلیارد ریال برای زیرساخت های مجتمع اربعین در این شهرستان خبردادو گفت: باید تلاش شود به بهترین نحو ممکن زیرساخت مجتمع خدمات رسانی اربعین در شهرستان ساماندهی شود.

وی بر نصب تابلوهای هدایت مسیر زائرین تاکید کرد و گفت: دستگاه های خدمات رسان با تمام توان جهت خدمت به زائرین پای کار باشند.

رئیس ستاد اربعین شهرستان دهلران گفت: با همت دستگاه های عضو ستاد اربعین امسال نیز شهرستان آماده پذیرایی از زائرین اربعین حسینی(ع) است و همه امکانات در جهت خدمات رسانی مطلوب و اسکان زائران فراهم است.

سید محسن موسوی امام جمعه دهلران از پای کار بودن مسئولان شهرستان در خدمت به زائرین تقدیر کرد و افزود:از بودجه های اربعین و مواد غذایی استان به شهرستان توجه ویژه شود.

علی مرغزاری جانشین فرمانده سپاه ناحیه دهلران اربعین را ظرفیتی معنوی برای شهرستان ذکر کرد و گفت:در بحث خدمت به زائرین سپاه با همه امکانات پای کار است و در بحث اسکان نیز آمادگی داریم.

مجتمع خدمات زائرین شهر دهلران امسال هم طبق روال سال گذشته با تصویب ستاد اربعین شهرستان در محل پارک اناران با توجه به فراهم بودن زیرساخت ها مستقر می شود./م

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار