کد خبر: ۶۶۸۱۶۳
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۱ 15 October 2018
تابناک کهگیلویه و بویراحمد / اجتماعی ، نشست بررسی مجتمع رفاهی تامین اجتماعی عصر امروز با حضور زارعی نماینده مردم در مجلس و مدیرعامل عمران سازمان اقتصادی کوثر به ریاست عزیز فیلی برگزار شد.

غلام‌محمد زارعی در این نشست بیان کرد: خواست و مطالبه مردم سرمایه‌گذاری بنگاه‌های بزرگ است که سهم استان از سرمایه‌گذاری بنگاه‌های بزرگ صفر بود به همین دلیل با پیگیری‌های صورت گرفته سازمان اقتصادی کوثر به عنوان سرمایه‌گذار مجتمع بزرگ تامین اجتماعی انتخاب شد.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: کار خاکبرداری مجتمع انجام گرفت اما متاسفانه در ادامه کار مشکلاتی ایجاد شد.

وی با اشاره به اینکه مجتمع تامین اجتماعی در صورت به سرانجام نرسیدن توسط شورای شهر به پارکینگ تبدیل می‌شود، افزود: شهر یاسوج با روند رو به رشد مواجه است و این بیانگر مسئله مهم حمل و نقل است.

زارعی تصریح کرد: مساله حمل و نقل باید مورد حمایت قرار گیرد، لذا فرهنگ‌سازی حمل و نقل و ترافیک ایجاد شود.

در ادامه کرامت‌الله نرگس‌نژاد بیان کرد: پروژه مجتمع تامین اجتماعی شهریاسوج سال ۹۵ انعقاد قرار داد شد اما ادامه کار به دلیل عدم صدور پروانه متوقف شد.

مدیرعامل گروه عمران معین کوثر بیان کرد: همکاری سازمان نظام مهندسی در صدور پروانه و مشخص شدن زمان پیش فروش واحد دو خواسته سازمان کوثر است.

در ادامه این نشست سید هدایت اکبری عضو شورای شهر یاسوج با اشاره به همکاری شهرداری یاسوج گفت: شهرداری و شورای شهر حمایت لازم را انجام دادند اما اگر تامین اجتماعی مجتمع رفاهی را تعیین تکلیف نکند به عنوان بافت فرسوده تغییر کاربری و به پارکینگ تغییر پیدا می‌کند.

اما کیوان آشنا رئیس شورای شهر یاسوج با گلایه‌مندی از تشکیل دیر هنگام نشست بررسی وضعیت مجتمع رفاهی یاسوج گفت: پروژه‌ای به این بزرگی که موضوع ترافیک و ارزش افزوده آن مطرح است انتظار می‌رفت زودتر مورد پیگیری قرار گیرد.

اما شاهرخ کناری فرماندار بویراحمد با بیان اینکه در این پروژه هر کسی دنبال سهم‌خواهی است، افزود: ادامه وضعیت موجود قابل تحمل نیست لذا در صورت عدم به نتیجه رسیدن،  پروژه به دستگاه قضایی ارجاع داده می‌شود.

اما عزیز فیلی معاون عمرانی استاندار در پایان نشست خاطرنشان کرد: پروانه احداث این مجتمع با همکاری نظام مهندسی صادر شود، همچنین با توجه به مشکلات ایجاد شده برای موسسه ۴ ماه از مدت قرار داد کاهش داده شود.

وی تصریح کرد: در بحث پیش فروش، مطابق با قانون پیش‌فروش انجام گیرد./فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار