در جلسه ستاد اجرایی یازدهمین همایش ملی شعر در کوچه آفتاب (یادمان دکتر قصر امین‌پور) مصوب شد که این همایش به شکل ملی برگزار شود.
کد خبر: ۶۶۸۲۳۸
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۷ 19 October 2018

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گتوند و دبیر یازدهمین همایش ملی شعر در کوچه آفتاب با اعلام این خبر گفت: باتوجه نزدیک شدن به زمان برگزاری یازدهمین همایش ملی شعر در کوچه آفتاب و به منظور برنامه‌ریزی، پیگیری و برگزاری هر چه باشکوه‌تر یادمان هنرمند فرهیخته دکتر قیصر امین‌پور، با صدور احکامی جداگانه مسئولان کمیته‌ها و اعضای آنها توسط دبیر این همایش مشخص شدند.

حمید بهداروندی با مهم ارزیابی کردن این همایش ملی و با توجه به استقبال چشمگیر هنرمندان و مردم افزود: بعداز مکاتبات و مذاکرات شفاهی محمد جوروند مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و موافقت وی همایش استانی شعر در کوچه آفتاب در آبان ۹۷ به طور سراسری و ملی برگزار خواهد شد.

وی دکتر قیصر امین‌پور را لایق این همایش ملی دانست و بیان کرد: سعی کردیم یازدهمین همایش ملی شعر در کوچه آفتاب را نسبت به سال‌های گذشته با کیفیت بیشتری برگزار کنیم و به همین منظور کمیته‌های مختلفی از هنرمندان جهت پیگیری و برنامه‌ریزی تشکیل شد که احکام آنان صادر و تحویل شده است.

دکتر قیصر امین‌پور، شاعر و غزلسرای ایران، دوم اردیبهشت سال ١٣٣٨در شهرستان گتوند به دنیا آمد و پس از مصدوم شدن در حادثه رانندگی در سال ١٣٧٨ بامداد سه‌شنبه هشتم آبان ١٣٨٦ در بیمارستان دی تهران درگذشت و در زادگاهش گتوند به خاک سپرده شد.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار