مدیر آموزش و پرورش ملایر در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه در این شهرستان ۴ مدرسه استثنایی داریم که به ۱۸۵ دانش‌آموز خدمات آموزشی ارائه می‌دهند، گفت: ۲ مرکز اختلالات یادگیری در ملایر وجود دارد که ۴۰۰ دانش‌آموز عادی را در طول سالتحصیلی تحت پوشش آموزشی دارند.
کد خبر: ۶۶۸۴۸۲
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۵ 16 October 2018
هادی سلگی گفت: ۲۰۰ بسته لوازم‌التحریر با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر و هوشنگ حیدر نژادیان، مدیرعامل بانک کشاورزی استان همدان در یکی از مدارس شهر بین دانش‌آموزان نیازمند ملایر توزیع شد.

به گزارش ایسنا، سلگی با بیان اینکه این بسته‌ها توسط بانک کشاورزی استان تهیه و در مدرسه شهید رضایی توزیع شد، افزود: هدف از توزیع این بسته‌ها، عمل به مسئولیت اجتماعی و محرومیت‌زدایی است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه امسال ۷۰۰ نفر در پایه اول ابتدایی نسبت به سال گذشته افزایش دانش‌آموز داشتیم، اظهار کرد: امسال ۲۰ هزار و ۷۰۰ دانش‌آموز در دوره ابتدایی ثبت‌نام شدند.

سلگی در بحث پروژه مهر، یادآور شد: با توجه به تجارب سال گذشته و برنامه‌ریزی بهتر امسال در هدایت‌تحصیلی دانش‌آموزان و ساماندهی همکاران آموزشی مشکلات کمتری داشتیم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملایر با اشاره به افزایش شمار دانش‌آموزان دوره ابتدایی و استقرار پایه دوازدهم در بحث کمبود نیرو انسانی، بیان کرد: با دادن اضافه کار به همکاران شاغل و بازنشسته و استفاده از خرید خدمات آموزشی کلاسی بدون معلم نداریم.

سلگی تأکید کرد: تلاش مجموعه آموزش و پرورش شهرستان در طول این مدت این بوده است که کیفیت تا حد امکان فدای کمیت نشود و از فرصت خدمتگزاری استفاده مفید داشته باشیم و اعتقاد دارم که اجرای قانون به هر شکل از بی‌قانونی بهتر است.

وی با اشاره به اینکه کار کردن در این مدارس علاوه بر انگیزه زیاد فداکاری و ایثارگری ویژه‌ای را می‌طلبد، گفت: طی مراسمی از دو همکار نابینا و دانش‌آموزان برنده مسابقات پاراالمپیک توسط معاون مدیرکل تجلیل به عمل آمد.

سلگی در ادامه با بیان اینکه انجمن اولیاء و مربیان می‌تواند در موفقیت‌های مدارس نقش کلیدی و محوری ایفا کند، افزود: باید تلاش شود تا مشارکت اولیاء در مدارس پررنگ‌تر باشد چرا که مدارسی که مشارکت بالاتری دارند نتایج بهتری در همه قسمت‌ها گرفته‌اند.

مدیر آموزش و پرورش ملایر با اشاره به مشکلات و مسائل موجود در جامعه پیشنهاد داد: جلسات آموزش خانواده که در مدارس برگزار می‌شود بیشتر با رویکرد ترویج، تبین و اشاعه مسائل اخلاقی باشد چرا که جامعه ما به شدت به این مقوله نیازمند است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار