فرمانده انتظامی شهرستان همدان خبر داد: یک دختر ۱۸ ساله در منطقه شکریه شهر همدان اقدام به خود کشی کرد.
کد خبر: ۶۶۸۶۷۳
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۰ 17 October 2018
سرهنگ جمشید باقری  گفت: دختر ۱۸ ساله به قصد پایان دادن به زندگی، خود را از طبقه سوم یک منزل مسکونی به پایین پرت کرد که این خودکشی نافرجام ماند.

به گزارش ایرنا، باقری بیان کرد: این اتفاق در منطقه شکریه شهر همدان رخ داده و دختر مجروح به بیمارستان منتقل شد.

وی اضافه کرد: گویا این دختر جوان به علت مسائل عاطفی اقدام به پرت کردن خود از این ساختمان مسکونی کرده بود، اما این اقدام منجر به شکستگی پا وی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان در ادامه از دستگیری سارقان لوازم خودرو خبرداد و گفت: پس از وقوع چند فقره سرقت باطری خودرو‌های مختلف در شهرستان همدان، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران کلانتری ۱۵ رسالت قرار گرفت.

سرهنگ باقری افزود: ماموران با بررسی دوربین‌های مدار بسته حوالی محل‌های سرقت به تصویر یک دستگاه سواری پراید سفید رنگ با ۲ سرنشین دست یافتند که شماره پلاک آن با نوع خودرو مطابقت نداشت.

وی اضافه کرد: مشخصات خودرو به تمامی گشتی‌ها اعلام و متهمان سوار بر خودرو پراید در حال پرسه زنی در یکی از خیابان ها، توسط گشت انتظامی مشاهده و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان بیان کرد: متهمان پس از دستگیری و انتقال به کلانتری در تحقیقات و بازجویی‌های تخصصی، به چهار فقره سرقت داخل خودرو اعتراف و با دستور قضایی برای بررسی جرایم احتمالی بیشتر در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفتند.

یک هزار سارق نیمه نخست امسال در همدان دستگیر شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار