رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام خبر داد:
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام گفت: وسایل نقلیه ای که در ایام اربعین در محل های غیر مجاز و معابر مهران توقف کنند به پارکینگ منتقل می شوند.
کد خبر: ۶۶۸۷۵۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۱ 17 October 2018

به گزارش تابناک ایلام؛  سرهنگ محسن ناصری در مرز مهران اظهار داشت: با توجه به اینکه برای پارک خودروها در شهر مهران پارکینگ مناسب پیش بنی شده است ، رانندگانی که اقدام به پارک وسایل نقلیه خود در معابر عمومی و مسیر تردد زائرین نمایند خودروی آنها به پارکینگ منتقل خواهد شد.

وی افزود: به منظور آگاهی رانندگان از ممنوعیت توقف در محل های غیرمجاز، امسال برای تمامی معابر منتهی به مسیر تردد زائران تابلوهای (ایستادن ممنوع و تابلوی حمل با جرثقیل)تهیه و نصب شده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام تصریح کرد: جرثقیل به تعداد کافی  برای حمل و جابجای وسایل نقلیه به این پلیس اختصاص داده شده است.

وی یادآور شد: خودروهایی که توسط پلیس به پارکینگ منتقل شوند در هنگام ترخیص و مراجعه مالک، علاوه بر پرداخت هزینه نقل و انتقال، ترخیص آنها برابر قانون و پس ارائه مدارک قانونی و تسویه کلیه مفاصاحساب انجام خواهد گرفت .

رئیس پلیس راهور در پایان از کلیه زائران خواست جهت تسیهل در تردد و به منظور روانسازی ترافیک و جلوگیری از ایجاد گره های ترافیکی ضمن همکاری با مامورین از رها کردن وسایل نقیله خود در معابر عمومی اجتناب کنند./ح

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار