کاظم زاده گفت؛
نماینده حوزه جنوب استان ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت:از یک هزار و ۱۵۳ نفر نیروی شاغل در ان جی ال دهلران تنها ۳۴۸ نفر یعنی ۳۰ درصد آنها بومی استان هستند که باید هر چه سریع تر روند بکارگیری نیروهای بومی به جای نیروهای غیر بومی ظرف یک ماه آینده انجام شود.
کد خبر: ۶۶۸۷۹۸
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۷ 17 October 2018

 به گزارش تابناک ایلام؛شادمهر کاظم زاده در نهمین نشست شورای هماهنگی مدیران دستگاه های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام در دهلران از شرکت های فعال در حوزه نفت و گاز شهرستان دهلران خواست در خصوص پرداخت سهم ارزش افزوده و مالیات خود اقدام کنند.

وی  مهم ترین مولفه در حوزه اشتغال را سرمایه گذاری ذکر کرد و افزود: سرمایه گذاری های کلان و ایجاد کارکاه های کوچک نقش مهمی در اشتغال دارند و شهرستان دهلران با این همه ظرفیت نباید شاهد برخی عقب ماندگی ها در حوزه های مختلف باشد.

رئیس مجمع نمایندگان استان ایلام در مجلس شورای اسلامی با اشاره به توطئه های روانی و اقتصادی دشمنان گفت: امروز خط مقدم دفاع از نظام و انقلاب ایجاد شغل و کسب رضایت مندی مردم است.

وی با اشاره به سرمایه گذاری چهار میلیارد دلاری در حوزه نفت و گاز دهلران گفت: باید قدردان نظام باشیم و سرمایه گذاری های یک میلیارد دلاری در ان جی ال، یک میلیارد دلاریزز پتروشیمی و یک میلیارد و ۱۷ میلیون دلاری توسعه میادین آبان و پایدار غرب نشان از توجه نظام به این شهرستان دارد که نویدبخش آینده روشن این شهرستان است.

کاظم زاده بر لزوم همکاری بانک ها در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی تاکید کرد و افزود: نباید افراد پشت نوبت جذب در نهاد های حمایتی داشته باشیم و باید تلاش شود تا سهم استان از تسهیلات اشتغال روستایی، فراگیر و ویژه مناطق محروم افزایش یابد./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار