محمدرضا رضایی طی بازدید از پردیس دانشگاه جهرم در نشستی به منظور بررسی راهکار توسعه بخش‌ها و رفع نیازهای این دانشگاه افزود: امروز طی بازدید از پروژه‌های عمرانی در دست اجرای دانشگاه متوجه شدیم که انشعابات آب و گاز در رأس رسیدگی به مسائل این دانشگاه هستند که پروژه انتقال آب به پردیس دانشگاه در راس قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۶۶۸۸۲۳
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۱ 17 October 2018

تابناک فارس به نقل از جماران: نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: دانشگاه جهرم با داشتن بیش از 2هزار دانشجو لازم است فکری اساسی برای رفع مشکل آب انجام دهد تا این معضل برای همیشه رفع شود.
وی با اشاره به لزوم تأمین منابع جهت تکمیل سایر پروژه‌های این دانشگاه اظهار کرد: پروژه تکمیل سلف سرویس این دانشگاه نیز در اولویت پروژه‌های عمرانی دانشگاه قرار گیرد.
رضایی با اشاره به لزوم استفاده از توان مدیریتی دانشگاه در حل مسائل و مشکلات شهر جهرم بیان کرد: شهرستان جهرم قطب کشاورزی است و امیدواریم از توان این دانشگاه در جهت بهبود اوضاع این شهرستان استفاده کنیم.
معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه شهرستان جهرم نیز گفت: شهر جهرم با 16هزار دانشجو و 9واحد دانشگاهی یکی از شهرهای سرآمد دانشگاهی در کشور است.
علیرضا صحراییان افزود: مردم جهرم به خوبی تفاوت کسانی که خدمت می‌کنند و غیر آنان را تشخیص می‌دهند و تمام قد به خادمان خود کمک می‌کنند.
وی بیان کرد: از تقاضاهای مجموعه دانشگاه از مسئولان شهرستان احداث تقاطع غیرهمسطح و ایمن در جاده دوبانده جهرم-شیراز، احداث برج نور و بحث امنیت و حفاظت با نصب دوربین‌های مداربسته در اطراف دانشگاه و لوله ‌کشی آب بود.
در ادامه مجمع خیرین دانشگاه جهرم ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های این مجمع چون کمک به احداث مسجد به بررسی موضوع انتقال آب و فعالیت‌های انجام‌شده در این باره پرداختند.
دانشگاه جهرم از دانشگاه‌های جامع و مراکز آموزش عالی کشور است که در سال 1385 گشایش یافت. این دانشگاه هم‌اکنون در چهار دانشکده ادبیات و علوم انسانی، فنی و مهندسی، کشاورزی و علوم پایه دارد.
این دانشگاه 80 عضو هیات علمی دارد.
شهرستان جهرم در فاصله 193 کیلومتری از جنوب شرق شیراز قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار