فرمانده انتظامی قوچان از اجرای مرحله دیگری از طرح امنیت محله محور، پاکسازی نقاط آلوده و دستگیری ۲۶ سارق، خرده فروش مواد مخدر و مخلان نظم و امنیت در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۶۶۸۸۲۵
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۷ 17 October 2018
به گزارش تابناک : سرهنگ قدیر مصرخانی فرمانده انتظامی قوچان گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی، طرح امنیت محله محور پس از انجام تحقیقات میدانی در سطح حوزه استحفاظی اجرا شد.

وی افزود: در این طرح ضربتی، تیم‌های عملیاتی پلیس تعداد ۶ خرده فروش مواد مخدر و ۸ معتاد متجاهر را دستگیر و مقدار ۹ کیلو ۱۴۰ گرم مواد مخدر را کشف کردند.

فرمانده انتظامی قوچان با اشاره به اینکه ماموران یگان‌های عملیاتی در این طرح ۳ سارق و مالخر را دستگیر و تعداد ۲ دستگاه موتورسیکلت و همچنین مقادیر زیادی سیم و کابل سرقتی را کشف کردند گفت: در این طرح تعداد ۱۸ هزار و ۸۹۶ نخ سیگار قاچاق نیز کشف شد.

سرهنگ مصرخانی افزود: در بازه زمانی اجرای این طرح یک کلاهبردار حرفه ای، ۳ جاعل اسکانس و همچنین ۵ نفر از افرادی که جز مخلان نظم و امنیت جامعه بودند، توسط یگان‌های عملیاتی پلیس دستگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه در بازه زمانی اجرای این طرح تعداد ۱۱ موتورسیکلت و یک دستگاه خودرو متخلف نیز توقیف شدند، تصریح کرد: طرح امنیت محله محور به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی به صورت مستمر در سطح شهرستان اجرا خواهد شد.


دستگیری ۲ سارق ویک مالخر در شهرستان قوچان


فرمانده انتظامی قوچان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت و سیم و کابل در سطح حوزه استحفاظی، پیگیری موضوع به منظور شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ مصرخانی افزود: ماموران با اشراف اطلاعاتی و بررسی شیوه‌های وقوع سرقت، به یک سارق سابقه دار مظنون و پس از اطمینان از انجام سرقت‌ها توسط وی با هماهنگی مقام قضائی این فرد را در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

وی تصریح کرد:فرد دستگیرشده به ۲ فقره سرقت موتورسیکلت و یک فقره سرقت سیم وکابل با همدستی یک نفر دیگر و فروش آن‌ها به یک مالخر اعتراف که همدست این متهم و فرد مالخر نیز طی عملیات‌های جداگانه‌ای دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی قوچان گفت: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار