معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار قم گفت: ۵۰ دستگاه اتوبوس برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین از استان قم به شهر مهران اعزام می‌شود.
کد خبر: ۶۶۸۸۸۹
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۷ 17 October 2018

به گزارش تابناک قم، عباس ذاکریان، با اشاره به نزدیکی ایام اربعین و لزوم خدمت‌رسانی به زائران اربعین اظهار داشت: امسال نیز استان قم آمادگی کامل برای خدمت‌رسانی به زائران کربلا را در استان قم و شهر مهران دارد.

وی از اعزام 50 دستگاه اتوبوس به شهر مهران خبر داد و افزود: 50 دستگاه اتوبوس برای انتقال زائران از پایانه مرکزی تا مرز مهران از 5 تا 15 آبان در شهر مهران مستقرشده و به زائران خدمت‌رسانی می‌کنند.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار قم تصریح کرد: رانندگان بر اساس برنامه و زمان‌بندی وزارت کشور در شهر مهران مستقرشده و در طول مسیر نیز یک تعمیرگاه سیار اتوبوس‌ها را همراهی می‌کند.

وی اعلام کرد: طبق هماهنگی که با سازمان شهرداری‌های وزارت کشور انجام‌شده امیدواریم تا قبل از اعزام اتوبوس‌ها یک جفت لاستیک نیز به آن‌ها تحویل داده‌شده تا مشکلی از این بابت برای اتوبوس‌ها و رانندگان پیش نیاید.

ذاکریان از آمادگی استان قم برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین در عراق نیز خبر داد و تأکید کرد: تا امروز درخواستی از طرف کشور عراق نداشته‌ایم ولی چنانچه درخواستی از طرف کشور عراق به وزارت کشور اعلام شود استان قم آمادگی ارائه هرگونه خدمت‌رسانی در حوزه حمل‌ونقل را دارد.

وی برنامه‌های استان قم را نیز در ایام اربعین اعلام کرد و گفت: با توجه به‌ قرارگرفتن استان قم در مسیر زائران کربلا، تمهیدات ترافیکی لازم برای این ایام نیز در استان قم دیده‌شده و پارکینگ و اسکان زائران در مصلی و جمکران انجام می‌شود.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار قم ادامه داد: انتقال زائران در این ایام از جمکران به حرم مطهر حضرت معصومه(س) و بالعکس با سرویس‌های ویژه‌ای انجام‌شده و برای پیاده‌روی خودجوش هرسال در قم نیز برنامه‌ریزی‌های لازم انجام‌شده است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار