سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان همدان گفت: هم اکنون ۵۹۰ کانون فرهنگی و هنری مساجد دارای مجوز در استان فعال است که ۵۳۴ کانون در سامانه «بچه‌های مسجد» ثبت‌نام کرده‌اند.
کد خبر: ۶۶۹۰۳۱
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰ 17 October 2018
حمیدرضا ناهیدی‌فرد گفت: فردا همایش اختتامیه طرح غنی‌سازی اوقات فراغت کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان همدان برگزار می‌شود.

به گزارش فارس، ناهیدی‌فرد اظهار کرد: هدف از برنامه‌های کانون‌های فرهنگی و هنری رشد و اعتلای فرهنگ نسل جوان و نوجوان با بهره‌گیری از ابزار هنر ناب اسلامی در بستر امن مساجد است.

وی بیان کرد: جوان‌گرایی، مردمی‌بودن و ترکیب فرهنگ و هنر از ویژگی‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد است که سبب تمایز این نهاد با دیگر نهادهای فرهنگی شده است.

سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد همدان ادامه داد: همایش اختتامیه طرح غنی‌سازی اوقات فراغت فردا پنجشنبه (26 مهر) با حضور مسؤولان استان، مدیران و اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در مجتمع فرهنگی و هنری بوعلی سینا برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: تجلیل از کانون‌های منتخب مجری طرح اوقات فراغت، تجلیل از کانون‌های پیشرو در تکمیل اطلاعات سامانه بچه‌های مسجد، سخنرانی، پخش کلیپ مستند اوقات فراغت برخی از برنامه‌های همایش است.

ناهیدی‌فرد به برگزاری نمایشگاه جنبی در حاشیه مراسم اشاره کرد و گفت: نمایشگاهی از آثار هنری اعضای کانون‌های مساجد در معرض دید عموم شرکت‌کنندگان قرار می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: تجلیل از زحمات 20 سال هادی فیض‌منش، مدیر سابق دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان همدان از دیگر برنامه‌های این آیین است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار