کد خبر: ۶۶۹۰۷۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۷ 17 October 2018
به گزارش اداره اطلاع رسانی وروابط عمومی آموزش وپرورش استان سمنان،محمددستورانی در آیین اعزام کاروان تجهیزات ورزشی به منطقه های مختلف استان سمنان افزود: تقویت و ترویج ورزش در مدرسه ها رویکرد آموزش و پرورش است.
وی ادامه داد: تحقق این راهبرد نیازمند همکاری و هم افزایی دستگاه های اجرایی با آموزش و پرورش و تامین اعتبار است.
مدیرکل آموزش وپرورش استان سمنان تصریح کرد:دستگاه تعلیم وتربیت استان در همه سطوح «شفافیت، پاسخگویی و کارآمدی» را در طول سال تحصیلی سرلوحه کار خود قرار داده است .
محمد دستورانی گفت: جهت‌گیری ما در نظام تعلیم و تربیت استان باید موجب تقویت جامعه دانش‌آموزی شود.
وی با بیان اینکه اعتقاد و باور جامعه دانش‌آموزی به اصل نظام، ولایت و رهبری باشد، گفت: «اعتدال» و «میانه‌روی» به‌عنوان محور تصمیم‌سازی‌ها و تصمیم‌گیری ما در به‌کارگیری روش‌های تعلیم و تربیت است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان افزود: «اعتقاد به نظام»، «اعتماد به دولت» و «اعتدال در روش‌ها» منظومه کاری مسؤولان آموزش و پرورش استان است.
دستورانی بیان کرد: حدود 600 میلیون تومان اعتبار صرف تجهیزات و امکانات ورزشی در جهت تقویت نشاط دانش آموزان در مدارس استان توزیع می‌شود.
وی پویایی، شادابی و سلامتی در آموزشگاه های استان سمنان را شعار توزیع تجهیزات ورزشی در مناطق مختلف این استان با اولویت مناطق محروم عنوان کرد.
 
وی گفت: ترویج رقابت‌ها و فعالیت‌های ورزشی در کف مدارس، موجب احیای گذشته درخشان تمدن ایران باستانی و اسلامی است.
 
مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان افزود: 227 نفر مربی ورزش و تربیت‌بدنی در استان مشغول فعالیت هستند و 20 انجمن ورزشی فعال در استان سمنان وجود دارد.
وی در نظر گرفتن آموزش و پرورش در ردیف اعتبار بخش پیشگیری، فرهنگ و هنر و تخصیص بخشی از سرجمع سهم یک در صدی بودجه اداره ها به بخش ورزش کارکنان این سازمان را از راهکارهای تقویت منابع مالی برشمرد.
دستورانی تصریح کرد: اجرایی شدن مصوبه در اختیار آموزش و پرورش قرار گرفتن سالن های ورزشی دستگاه های اجرایی در ساعت هایی که کارکنان از آن استفاده نمی کنند در پیشبرد اهداف ورزشی ما موثر است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار