معاون كارآفرينی و اشتغال اداره كل تعاون، كار و رفاه اجتماعی خوزستان از تشكيل كميته نظارت استانی و هسته‌های نظارت شهرستانی برای نظارت جدی بر طرح‌های اشتغالزا در استان خبر داد.
کد خبر: ۶۶۹۱۳۰
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۵ 17 October 2018

سيد سعيد حسينی ن‍ژاد در جلسه نظارت بر اجرای طرح‌های اشتغالزا در خوزستان كه امروز، 25 مهرماه در سالن شهيد بهشتی اداره كل تعاون، كار و رفاه اجتماعی استان برگزار شد، اظهار کرد: ضرورت دارد تا بر اجرای طرح‌های اشتغالزا در استان خوزستان به صورت جدی نظارت شود.

وی از تشكيل كميته نظارت استانی و هسته‌های نظارت شهرستانی خبر داد و افزود: با توجه به اهمیت بحث نظارت بر اجرای طرح‌های اشتغالزا در استان، این کمیته نظارت تشکیل شده است تا بحث نظارت به صورت جدی در استان دنبال شود.

معاون كارآفرينی و اشتغال اداره‌كل تعاون، كار و رفاه اجتماعی خوزستان تصریح کرد: در سامانه "كارا" (سامانه ثبت طرح‌های متقاضیان تسهيلات اشتغال فراگیر و روستایی) برخی از طرح‌ها از سوی متقاضيان، دستگاه‌ها و یا برخی از بانک‌ها دچار اشتباه شده‌اند و نياز به ويرايش دارند و در این زمینه لازم است که این اصلاحات انجام گیرد.

حسینی نژاد با بیان این‌که طرح‌های اشتغال فراگير و روستايی برای خوزستان بسيار خوب و موثر هستند، ادامه داد: در بازديد كارشناسان از طرح‌های اشتغالزا در شهرستان‌ها و مركز استان باید مستندسازی به صورت کامل انجام بگیرد تا شاهد اجرای صحیح و درست طرح‌ها در استان باشیم.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار