در قم برگزار می‌شود
مدیرکل امور تبلیغی حوزه‌های علمیه خواهران گفت: همایش هم‌اندیشی زیارت اربعین روابط میان فرهنگی و هم‌زیستی اجتماعی ایران و عراق در راستای بررسی علمی میان فرهیختگان دینی در قم برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۶۹۱۷۱
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۷ 17 October 2018

به گزارش تابناک قم، سعیده جلالی بیک‌زاده در نشست‌خبری که ظهر امروز در سالن جلسات مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران برگزار شد اظهار داشت: دشمنان برای برهم زدن روابط مردم دو کشور ایران و عراق نقشه‌های شومی دارند و زیارت اربعین یک حرکت عظیم برای به هم زدن تلاش‌های دشمنان تفرقه‌افکن میان این دو ملت است.

مدیرکل امور تبلیغی حوزه‌های علمیه خواهران افزود: همایش هم‌اندیشی زیارت اربعین روابط میان فرهنگی و هم‌زیستی اجتماعی ایران و عراق در راستای بررسی علمی میان فرهیختگان دینی پنج‌شنبه ساعت 8 صبح در مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این همایش در کنار برنامه عمومی خود دارای چهار پنل علمی و تخصصی است، خاطرنشان کرد: پنل اول با عنوان «زنان سفیران میان فرهنگی اربعین» و پنل دوم با موضوع «مبانی و مبادی نظری تمدنی رهیافت میان فرهنگی» است، همچنین پنل سوم با عنوان آینده و راهبردها بایدها و نبایدها و پنل چهارم با موضوع «همزیستی فرهنگی و اجتماعی دو ملت ایران و عراق» است.

جلالی ابراز کرد: همایش هم‌اندیشی زیارت اربعین روابط میان فرهنگی و هم‌زیستی اجتماعی ایران و عراق یک برنامه‌ علمی است و با حضور فرهیختگان علمی کشور ایران و عراق برگزار می‌شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار