تابناک گزارش می دهد؛
در آستانه اربعین حسینی و برای دومین سال متوالی موکب شهدای کهگیلویه به زائران اربعین حسینی خدمات ارایه می دهند.
کد خبر: ۶۶۹۲۰۵
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۹ 17 October 2018

به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، عصر امروز چهارشنبه 25 مهرماه سال جاری با حضور مسئولان شهرستان کهگیلویه آیین افتتاحیه موکب شهدای کهگیلویه برگزار شد.

فرمانده نیروی مقاومت بسیج کهگیلویه در این مراسم اظهارداشت: در این موکب از زایران اربعین حسینی ۷ استان کشور و همچنین زوار کشورهای هند، پاکستان، سریلانکا و افغانستان پذیرایی خواهد شد.

سرهنگ حمزه محقق زاده ابراز داشت: سال گذشته در این موکب به بیش از ۳۵۰ هزار زائر اربعین حسینی خدمات رسانی شد.

وی افزود: دادن وعده های غذایی و پیش بینی استراحتگاه به همراه ارائه خدمات بهداشتی از مهمترین خدمات ارائه شده در این موکب است.

این مسئول عنوان کرد: خیرین و عموم مردم در برگزاری این موکب مشارکت داشته و کمک نموده اند.

محقق زاده ضمن سپاس از همکاری و همراهی ادارات شهرستان های کهگیلویه و بهبهان بویژه هلال احمر، شهرداری، منابع طبیعی، راه وشهرسازی، امورعشایر و سایر ادارات، خواستار تداوم همکاری و حمایت های این ادارات شد.

وی با قدردانی ازاصحاب رسانه بیان داشت: خبرنگاران در جهت پویایی و خدمت رسانی بیشتر موکب به زایران نقش بارزی دارند و همپای دیگر مسئولان تاکنون گام برداشته اند.

معاون فرماندار کهگیلویه با سپاس از برگزارکنندگان موکب شهدای کهگیلویه اظهار داشت: کار برای امام حسین(ع) افتخاری است که نصیب هر فردی نمی شود.

ابراهیم خنجری خدمت دهی به زایران حسینی را دارای اجر و ثواب وافری دانست و افزود: امام حسین(ع) خاص است و ما باید در زمینه برگزاری باشکوه حماسه اربعین حسینی تلاشی دوچندان داشته باشیم.

 مسئول موکب شهدای کهگیلویه اظهار کرد: موکب شهدای کهگیلویه شامل استراحتگاه، نمازخانه خواهران و برادران به صورت مجزا، غرفه های فرهنگی، سینما سنگر، غرفه های پذیرایی، آشپزخانه صحرایی و بهداری صحرایی است.

وی با اشاره به اینکه 70 خادم به صورت شبانه روزی در این موکب به زائرین خدمت رسانی می کنند تصریح کرد: صبحانه، نهار، شام و انواع نوشیدنی چای قهوه دمنوش بین زائرین حسینی توزیع می شود.

خدایار زینی پور با بیان اینکه این موکب کاملا مردمی است، عنوان کرد: خدمت رسانی موکب شهدای شهرستان کهگیلویه نیز تا 2 روز بعد از اربعین حسینی همچنان ادامه دارد.

برپایه این گزارش، در پایان این مراسم شرکت کنندگان کمک های نقدی خود را به مدیران موکب تقدیم نمودند.

در پایان گفتنی است، موکب شهدای کهگیلویه در مسیر جاده دهدشت بهبهان و در کیلومتر 55 آماده خدمت رسانی به تمامی زوار اربعین حسینی است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار