معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور از پایانه های مرزی شلمچه و چذابه بازدید کرد.
کد خبر: ۶۶۹۲۴۰
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۸ 18 October 2018

در راستای ارتقای خدمت رسانی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور در اربعین حسینی از وضعیت عملیات عمرانی و زیرساختی راه‌ها و بهسازی و نگهداری جاده‌های منتهی به مرز از پایانه های مرزی، معاون وزیر راه وشهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای کشور از پایانه های مرزی شلمچه و چذابه و روند وضعیت مسیرهای خروج زائرین اربعین حسینی بازدیدکردند و ازنزدیک در جریان خدمات‌رسانی بخش‌های مختلف در این پایانه ها و امکانات رفاهی موجود جهت تردد زائرین قرار گرفت.

عبدالهاشم حسن نیا در این بازدید از رشد ٢٨ درصدی صادرات کالا در شش ماهه ابتدای سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و افزود: در سال جاری بیش از ١٩٦ هزار نفر از پایانه چذابه به کشور عراق تردد داشتند.

حسن نیا با تقدیر از زحمات مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خوزستان در بهسازی، نگهداری راه وابنیه، نصب علائم، خط کشی و همچین آمادگی پایانه های مرزی بر ارتقای مولفه های ایمنی و مدیریت بازگشت زائرین عزیز در جاده ها تاکید کرد.

در این بازدید دغاغله، مدیرکل حمل و نقل کالای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور و بهرامی نیا مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان، معاون وزیر را همراهی کردند.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار