رئیس شورای شهرستان یزد:
رئیس شورای شهرستان یزد با اشاره به اینکه شهردار آینده باید شناخت کامل نسبت به شهر و مسائل فرهنگی، سیاسی و اجتماعی داشته باشد، گفت: انتظار می‌رود انتخاب شهردار در شنبه هفته آینده به نتیجه برسد.
کد خبر: ۶۶۹۲۵۹
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۳ 18 October 2018

حمیدرضا قمی در خصوص انتخاب شهردار یزد، با اشاره به اینکه شهردار یزد در مهلت قانونی مشخص می‌شود، گفت: در حال حاضر اعضای شورای اسلامی شهر به گزینه قطعی نرسیده‌اند و رایزنی‌ها ادامه دارد.

وی بابیان اینکه تعدادی افراد به پیشنهاد اعضا شورای اسلامی شهر مطرح‌شده و به چند جمع‌بندی رسیده‌ایم، افزود: به نظر می‌آید ما به جمع‌بندی دو تا سه نفر رسیده‌ایم؛ اما گزینه‌های دیگری در این فاصله مطرح شدند.

رئیس شورای شهرستان یزد شناخت کامل نسبت به شهر و مسائل فرهنگی، سیاسی و اجتماعی را از ویژگی‌های شهردار آینده دانست و تصریح کرد: به امور زیربنایی و فرهنگی شهر باید به آن رسیدگی شود.

قمی معتقد است: شهردار آینده باید نیرویی پرتوان و ازنظر سنی نیروی جوانی باشد که در این حوزه بتواند کار و به مردم خدمت‌رسانی کند.

رئیس کمیسیون شهر هوشمند تحصیلات مدیریت شهری و تجربیات در این زمینه را از دیگر ویژگی‌های شهردار آینده یزد برشمرد و اظهار داشت: شهردار آینده باید شناخت به بافت تاریخی شهر داشته باشد، با توجه به اینکه یکی از محورهای توسعه ما در رابطه با گردشگری و تکیه‌بر دانش‌بنیانی است.

این مقام مسئول در پایان با اشاره به اینکه شهردار آینده باید به علوم روز دنیا آشنایت و تبحر داشته باشد، ابراز داشت: انتظار می‌رود انتخاب شهردار در شنبه هفته آینده به نتیجه برسد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار