شهردار تهران در حاشیه جلسه هیات دولت به صراحت اعلام کرده است: تا آخرین روز فعالیتش در شهرداری تهران به عزل و نصب مدیران در بدنه مدیریت شهری ادامه خواهد داد و انجام این کار را به عنوان یکی از حقوق مدیریتی اش می داند. اما اگر از سرعت گرفتن عزل مدیران قدیمی و انتصاب مدیران جدیدی که برخی از آنها یک شبه توانسته اند از طریق ارتباطاتی که با تیم شهرداری کنونی به دست آورده اند، به پست های مدیریتی بالا برسند؛ بگذیم اما به راحتی نمی توان از سناریو تخریب مدیران سابق بدنه شهرداری تهران که از سوی برخی از شبکه های مجازی به عنوان حامیان شهردار تهران در این زمینه به راحتی گذشت!
کد خبر: ۶۶۹۲۷۹
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۹ 18 October 2018

به گزارش تابناک : روز دوشنبه همزمان با آغاز عزل و نصب های سریالی محمد علی افشانی؛ برخی از رسانه ها و البته منابع آگاه در بدنه شهرداری تهران شایعه کردند که یکی از دلایل برکناری بابک دلفانی، مدیرکل سابق مالی و اموال شهرداری تهران بازداشت وی به دلیل مشارکت در پولشویی در این مجموعه بوده است.


خبری که به سرعت از سوی برخی از شبکه های مجازی مدعی حمایت از شهردار تهران در کانال های تلگرامی پخش شد و از سوی برخی نیز به عنوان یک توئیت افشاگر منتشر شد.

مدیرکل سابق مالی و اموال شهرداری تهران با تکذیب خبربازداشت وی توسط مراجع قضایی آن هم به دلیل اتهام پولشویی گفت: نخستین بار این خبر در یکی از خبرگزاری ها به نقل از یک منبع آگاه منتشر شد و به سرعت از سوی برخی از شبکه های مجازی با هدف توجیه کردن دلیل برکناری بنده از این سمت منتشر شد.


بابک دلفانی افزود: تا صبح روز دوشنبه هفته جاری بنده به عنوان مدیرکل مالی و اموال شهرداری تهران مشغول به کار بودم و بعدازظهر همان روز نیز که طی حکمی بنده عزل و فرد دیگری جایگزین این پست شدند نیز مشغول به کار بودم.


وی با بیان اینکه از روز سه شنبه او به عنوان ذیحساب معاونت مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران مشغول فعالیت دارد؛ ادامه داد: حتی در روز گذشته نیز آخرین کارهای باقی مانده در پست سابق خود را تا آغاز فعالیت مدیرکل جدید؛ انجام داده ام.


مدیرکل سابق مالی و اموال شهرداری تهران بیان کرد: از روز دوشنبه تا کنون نیز نه توسط مراجع قضایی احضار و یا بازداشت شده ام و نه در جرم پولشویی در شهرداری تهران دست داشته ام.


وی با تاکید بر اینکه انتشار اخبار این چنینی توسط عده ای خاص با هدف توجیه ضرورت برکناری بنده از سمت قبلی بوده است، یادآور شد: با رسانه ای که برای نخستین بار اقدام به انتشار این خبر کرد، صحبت کردم و تکذیبیه بنده نیز روی سایت خبرگزاری مذکور قرار گرفت. همچنین روز گذشته دیداری نیز با اعضای شورای شهر تهران داشتم و گلایه خودم را نسبت به انتشار چنین اخبار دورغین با هدف تخریب اعلام کردم.


دلفانی با اشاره به اظهارات سخنگوی شورای شهر تهران در رابطه با خبربازداشت جند نفر از مدیران و کارکنان شهرداری تهران تاکید کرد: حتی سخنگوی شورای شهر تهران نیز عنوان کرد که در جواب سوال خبرنگاران عنوان کرده است که چند نفر از مدیران شهرداری که بیشتر آنها مربوط به یکی از مناطق شهرداری تهران بوده اند، اکنون در بازداشت به سر می برند که موارد تخلف آنها نیز پولشویی نبوده است.


به نظر می رسد سناریوی تخریب مدیران سابق شهرداری تهران در حوزه های مختلف، اکنون به تنها راه حل ممکن برخی از شبکه های مجازی برای توجیه ضرورت انجام عزل و نصب ها دربدنه شهرداری تهران در حال اجراست که این اتفاق صدمه زیادی به اعتماد مردم به شهرداری تهران و جریان حاکم در مدیریت شهری تهران وارد می کند

 

 

منبع : تیترشهر 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار