معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات؛
معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت : توسط دو اپراتور چندین سایت جدید به صورت دائمی نصب شده است، در مسیر و هم در پایانه مرزی مهران تعداد سه سایت ایرانسل، سه سایت همراه اول به صورت سایت موقت واضطراری راه اندازی شده است.
کد خبر: ۶۶۹۳۷۲
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۹ 18 October 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛  حسین فلاح جوشقانی در بازدید از زیرساخت های ارتباطی جاده ایلام - مهران اظهار داشت: امسال نیز به مانند سال گذشته اقدام های لازم برای خدمات دهی ارتباطی به زائران حسینی در ایام اربعین در دستور کار قرار گرفته است.

وی از تشکیل کارگروه ارتباطی اربعین خبر داد و افزود: توسط دو اپراتور چندین سایت جدید به صورت دائمی نصب شده است، در مسیر و هم در پایانه مرزی مهران تعداد سه سایت ایرانسل، سه سایت همراه اول به صورت سایت موقت واضطراری راه اندازی شده است.

معاون وزیر ارتباطات از راه اندازی بالن اینترنتی در مرز مهران خبر داد و یادآور شد: یک بالن برای پوشش اینترنت در مرز مهران مهیا شده که یک گیگابایت در ثانیه به پوشش اینترنتی مرز مهران اضافه خواهد کرد.

فلاح جوشقانی تاکید کرد: این بالن که ازسوی کارشناسان پژوهشگاه فضایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات طراحی و ساخته شده روبروی پایانه برکت نصب شده است.

وی اضافه کرد: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تمام امکانات دستگاه های اجرایی زیر مجموعه خود را بکار گرفته تا زمینه دسترسی آسان زائران اربعین در مرز مهران به خدمات ارتباطی شامل اینترنت، ارتباط تلفنی همراه و ثابت، پست و پست بانک فراهم شود.

معاون وزیر ارتباطات گفت: تمامی مسیر جاده های ایلام به مهران بررسی خواهد شد و اگر نقطه کوری وجود داشته باشد تا قبل از اربعین برطرف خواهد شد.

وی افزود: کمیته ای از ایران برای مذاکره با مقامات عراقی برای ارائه سرویس ارتباطی مستقر شده است و کاهش قیمت ها با کشور عراق در دستور کار قرار گرفته است.

مرز بین المللی مهران در 95 کیلومتری جنوب غربی ایلام مهمترین کانون تردد زائران اربعین حسینی به عتبات عالیات است.
پیش بینی می شود در ایام منتهی به اربعین حسینی امسال نزدیک به سه میلیون زائر از طریق مرزهای کشورمان با عراق تردد کنند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار