رئیس پلیس راه ایلام خبر داد:
رئیس پلیس راه ایلام گفت : از تمامی ظرفیت ها برای امنیت در جاده ها استفاده خواهیم برد و در زمان طرح بیش از ۱۰۰ تیم گشتی در طول محورهای مواصلاتی خواهیم داشت.
کد خبر: ۶۶۹۳۹۳
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰ 18 October 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ سرهنگ رضا همتی زاده در خصوص آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی استان گفت: هر چه به روز اربعین نزدیک تر می شویم افزایش ترددها را در تمامی محورهای مواصلاتی منتهی به مرز مهران را داریم.

وی افزود: در طرح ترافیکی اربعین حسینی که از ۲۸ مهرماه شروع خواهد شد از تمامی ظرفیت ها برای امنیت در جاده ها استفاده خواهیم برد و در زمان طرح بیش از ۱۰۰ تیم گشتی در طول محورهای مواصلاتی خواهیم داشت.

رئیس پلیس راه ایلام بیان داشت: در طول مسیر محورهای مواصلاتی از دوربین های ثبت تخلفات سرعت به صورت ثابت که در جاده ها نصب هستند و همچنین از دوربین های سیاری که در اختیار واحدهای گشتی است استفاده خواهیم کرد.

وی ادامه داد: به شدت با تخلفات حادثه ساز در محورهای مواصلاتی استان برخورد خواهیم کرد.

همتی زاده افزود:با توجه به این که در سال گذشته تجربه نشان داده بیشترین تخلفات به علت خستگی و خواب آلودگی در محورهای مواصلاتی بوده توصیه می کنیم رانندگان با برنامه ریزی در طول محورهای مواصلاتی حرکت کنند.

وی افزود: زائران زمانی که به سمت عتبات عالیات باید با برنامه ریزی مناسب حرکت کنند تا خستگی و خواب آلودگی نداشته باشند.

وی گفت: موکب هایی را در طول محورهای مواصلاتی پیش بینی کردیم و رانندگان می توانند برای رفع خستگی توقف کوتاهی در طول محورها داشته باشند که به دور از هر گونه تخلف حادثه سازی با برنامه ریزی مناسب حرکت کنند که مشکلی پیش نیاید./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار