استاندار ایلام؛
استاندار ایلام گفت: روزانه یکهزار دستگاه کامیون در نوبت عبور از مرز مهران هستند که در ایام اربعین با برنامه ریزی های انجام شده چند روزی عبور کامیون های تجاری متوقف و اولویت به کامیون مواکب داده شد.
کد خبر: ۶۶۹۵۰۸
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۰ 19 October 2018

 به گزارش تابناک ایلام ، قاسم سلیمانی دشتگی  ابراز داشت: روزانه یکهزار دستگاه کامیون در نوبت عبور از مرز مهران هستند که در ایان اربعین با برنامه ریزی های انجام شده چند روزی عبور کامیون های تجاری متوقف و اولویت به کامیون مواکب داده شد.

وی در خصوص عبور زائران نیز افزود: ۱۰۰ گیت برای عبور زائران ایجاد شده است و تاکنون ۳۰هزار زائر از مرز عبور کرده و بر اساس تجربه  سالهای قبل در روزهای آینده این رقم به ۱۵۰ تا ۲۰۰هزار نفر در روز می رسد.

استاندار ایلام حضور مسئولان عراقی و ایرانی در مرز مهران را طی روزهای گذشته برای ساماندهی امور مناسب ارزیابی کرد و گفت: با هماهنگی های انجام شده دو طرف نمایندگان تام الاختیار خود را برای رفع سریع مشکلات آتی معرفی کرده اند و به زودی با استقرار در مهران نسبت به رفع مشکلات احتمالی اقدام می کنند.

سلیمانی دشتکی در خصوص برنامه های امنیتی مسیر پل زائر تا پایانه مهران نیز گفت: با آموزش های ارایه شده توسط سازمان های امنیتی به عوامل اجرایی پایانه ها کنترل مرز به شکل مناسب در حال انجام بوده و حلقه های امنیتی نفوذ ناپذیر ایجاده شده است.ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار