فرماندار خرمشهر:
فرماندار خرمشهر از آماده به کار بودن چهار فروند کشتی مسافربری در بندر خرمشهر به منظور انتقال زائران اربعین حسینی به بصره عراق خبر داد.
کد خبر: ۶۶۹۵۷۲
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۷ 19 October 2018

ولی الله حیاتی با اشاره به خدمات شبانه روزی موکب داران و دستگاه‌های خدمات رسان در مرز شلمچه اظهار کرد: ۴۵۰ موکب و ایستگاه صلواتی در مسیر ۱۵ کیلومتری میدان مقاومت تا شلمچه کار خدمات رسانی به زائران را به انجام می رسانند.

وی تصریح کرد: به منظور عبور و مرور آسان زائران، ۴۰ گیت برای ایرانی ها و ۲۰ گیت برای خارجی ها در شلمچه تعبیه شده که امکان افزایش آنها در صورت افزایش شمار زائران وجود دارد.

حیاتی افزود: به منظور ارائه خدمات مطلوب به زائران خوشبختانه تعامل و هم افزایی خوب و کاملی میان نیروهای ایرانی و عراقی اعم از نیروهای نظامی، انتظامی، امنیتی و مردمی وجود دارد.

وی اظهار کرد: ۱۱ رام قطار کار نقل و انتقال زائران را از طریق خطوط ریلی به مرز شلمچه انجام می دهند.

وی با بیان اینکه ناوگان حمل و نقل جاده ای نیز در خدمت زائران است، تصریح کرد: چهار فروند کشتی نیز از طریق مرز آبی زائران را از خرمشهر به بصره منتقل می کنند.

فرماندار خرمشهر یادآور شد: در بخش شلمچه عراق نیز زیرساختهایی را جمهوری اسلامی برای تردد آسان زائران فراهم کرده که شامل ۴۰ گیت گذرنامه، آسفالت حدود یک کیلومتر جاده مواصلاتی زائران و تامین آب و برق است.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار