معاون پارلمانی رییس جمهوری:
معاون پارلمانی رییس جمهوری با تجلیل از ایثار و جانفشانی شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس گفت: تبیین فرهنگ جهاد و شهادت برای نسل آینده یک ضرورت است.
کد خبر: ۶۶۹۵۸۹
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۲ 19 October 2018

حسینعلی امیری پنجشنبه در محل یادمان شهدای گمنام فتح المبین در غرب رودخانه کرخه در محدوده شهرستان شوش اظهار داشت: لازم است جوانان و نوجوانان این سرزمین از وجود انسان هایی که با اهدای خون خود اسلام و انقلاب اسلامی را بیمه کردند با خبر شوند.

وی افزود: شهدای هشت سال دفاع مقدس نقش مهمی در دفع تجاوز و پس زدن دشمن متجاوز بعثی داشتند و تجلیل از آنها و یادآوری جانفشانی های آنها وظیفه ای همگانی است.

امیری با تجلیل از سردار جهادگر شهید حسین ناجیان ادامه داد: این شهید عزیز با ویژگی هایی چون وارستگی، زهد و بصیرت نقش مهمی در دفاع از رزمندگان و پشتیبانی از خطوط مقدم جبهه داشت.

معاون پارلمانی رییس جمهوری در این آیین با اهدای گل و قرائت فاتحه از مقام شهدای عملیات غرور آفرین فتح المبین که در اول فروردین ماه 1361 در غرب کرخه و شوش اجرا شد تجلیل به عمل آورد.

وی در ادامه از جانفشانی جانبازان و رزمندگان شرکت کننده در این عملیات بزرگ و راهبردی که کمر صدام معدوم را شکست تجلیل کرد.

معاون پارلمانی رییس جمهوری به اتفاق استاندار خوزستان در سفر به شهرستان شوش، عملیات اجرایی بیمارستان 64 تختخوابی بخش شاوور در 35 کیلومتری جنوب شوش را آغاز کرد و در مراسمی پل شهید ناجیان که بر روی رودخانه کرخه ساخته شده است را افتتاح کرد.

وی همچنین با حضور در حرم مطهر دانیال نبی (ع) و زیارت آن از بخش های این بقعه متبرکه بازدید کرد.

معاون پارلمانی رییس جمهوری عصر روز چهارشنبه وارد خوزستان شد و در فرودگاه بین المللی اهواز مورد استقبال مقامات ارشد خوزستان قرار گرفت.

قرار است معاون پارلمانی رییس جمهوری از گذرگاه مرزی چذابه در 110 کیلومتری شمال غرب اهواز که یکی از کانون های اصلی و رسمی تردد کاروان های زائران اربعین حسینی است بازدید کند.

 

منع: ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار