امام جمعه ایلام؛
امام جمعه ایلام با تأکید بر استفاده نظرات جوانان و نخبگان و اندیشمندان در جهت حل مشکلات اجتماعی در استان ادامه داد: بایستی از ظرفیت و توانمندی های استان در جهت رفع مسائل و مشکلات معیشتی مردم باید استفاده کنیم.
کد خبر: ۶۶۹۶۷۹
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۷ 19 October 2018

 به گزارش تابناک ایلام؛حجت الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار اظهار داشت: در ابتدا جا دارد از همه اقشار مردم استان که در مراسم استقبال از بنده حضور داشتند، تشکر و قدردانی کنم.

وی گفت: در جریان پیروزی انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس مردم استان ایلام خوب پای کار بودند و برای دفاع از ارزش های نظام اسلامی جان خود را نیز فدا کردند.

امام جمعه ایلام افزود: مردمان این دیار از سرزمین اسلامی، در شرایط سخت بمباران ها و آوراگی ها، شهر و دیار خود را ترک نکردند و بلکه با ایثار و فداکاری نگذاشتند یک وجب از خاک میهنان به دست دشمن بیفتد.

نماینده ولی فقیه در استان بیان کرد: این تاریخ و افتخار استان ایلام است که در تمام دوران ها وفادار به نظام و انقلاب بوده و هستند.

کریمی تبار در ادامه با تأکید بر اینکه سرمایه و پایگاه روحانیت مردم است، گفت: چنانچه فاصله ای میان روحانیت و مردم وجود دارد، باید کاسته شود.

امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه امکان ندارد که بین مردم و روحانیت شیعه گسستی وجود داشته باشد، افزود: تمام تلاشم این است که بیشتر در بین مردم باشم.

نماینده ولی فقیه با بیان اینکه مردم روحانیت را قبول داشته و بهترین رهبر را برای خود می دانند، تصریح کرد: دشمن با تبلیغات سوء سعی در جدا کردن جوانان از روحانیت دارد که این رویای باطلی است چرا که جوانان و نوجوانان ما قدردان روحانیت هستند.

وی به مسائل و مشکلات استان پرداخت و گفت: برای حل مشکلات استان نیاز به هم افزایی بیشتری بین مسئولان داریم که در این راستا ضرورت دارد تا از ظرفیت نخبگان و اندیشه ورز در مسائل مختلف استفاده کنیم./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار