جانشین قرارگاه مرکزی اربعین نیروی انتظامی گفت: امکان ارتباط بی سیم دستی از مهران تا زاهدان برقرار شده است.
کد خبر: ۶۶۹۹۳۴
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۵ 20 October 2018

 به گزارش تابناک ایلام، به نقل از پایگاه خبری قرارگاه مرکزی اربعین پلیس، مستقر در پایانه مرزی مهران، سردار "سیدحسین جلالی"، اظهار کرد: با استفاده از نسخه دیجیتال شبکه راه دور "VHF" به نام "عماد"، بصورت مستقیم و بدون واسطه می توانیم با مرز زاهدان صحبت کنیم و این امکان را فراهم کرده ایم فرماندهان با کمک هایی که نیاز دارند یا وضعیت خود را اعلام کنند .

وی افزود: مجموعه این امکانات از ۲ سال پیش توسط فاوا ناجا پیگیری شده و قبل از آنکه در مرز مهران راه اندازی شود، کارهای زیربنایی فراوانی انجام شده تا به ارتقا امنیت زوار امام حسین (ع)، کمک شود و اجر و ثواب حافظان زوار امام حسین (ع)، کمتر از زیارت آن حضرت نیست .

جانشین قرارگاه مرکزی اربعین گفت: صدها دوربین پلیس، نوار مرز و همچنین مسیر تردد در جاده های منتهی به مرز شلمچه و چزابه را کنترل و پایش می کنند و از محل قرارگاه اربعین واقع در پایانه مرزی مهران، قابل کنترل است .

جلالی تصریح کرد: مرز مهران با بیش از یک میلیون تردد، مهمترین مرز بوده و به همین دلیل قرارگاه مقدم اربعین در مرز مهران واقع شده است و در نتیجه ما بیشترین امکانات و کنترل ها را به مرز مهران اختصاص داده ایم/ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار