فرمانده انتظامی استان ایلام گفت : ساماندهی مناسب پارکینگ ‌های شهر و اطراف مهران از دیگر اقدامات خوب دستگاه ‌های متولی است و زائران وسایل نقلیه خود را در پارکینگ ‌های معتبر که دارای امکانات و تجهیزات مناسب هستند پارک کنند.
کد خبر: ۶۷۰۱۵۰
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۰ 20 October 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛  سردار نورعلی یاری اظهار داشت: امسال زیرساخت‌های استان ایلام و شهر مرزی مهران برای میزبانی از زائران اربعین حسینی با تلاش ‌های صورت گرفته آماده ‌تر از سال‌ های گذشته است.

سردار یاری با اشاره به چهار بانده شدن بخش زیادی از محور 85 کیلومتری ایلام به مهران گفت: ترافیک در جاده‌های استان منتهی به پایانه مرزی مهران روان و کم‌حجم است و تردد به آسانی در جاده‌ها در جریان است.

وی با اشاره به ورود سامانه بارش ‌زا به استان و احتمال وقوع بارندگی در روزهای آینده گفت: پارک خودرو در زمین ‌های کشاورزی اطراف شهر مهران باعث بروز مشکلاتی برای زائران در زمان برگشت خواهد شد لذا از پارک در این مکانها خودداری نمایند.

سردار یاری در ادامه به اجرای طرح پیشگیری از سرقت ویژه اربعین حسینی (ع) در شهر مهران اشاره کرد و یادآور شد: گشت‌های محسوس و نامحسوس پلیس آگاهی و دیگر رده‌های تخصصی بر پارکینگ‌ها و نقاط مختلف شهر مهران نظارت خواهند داشت.

فرمانده انتظامی استان ایلام از زائران خواست ضمن رعایت همه جوانب حفاظتی و مراقبتی برای پیشگیری از سرقت خودرو و محتویات درون آن، از پارک وسیله نقلیه خود در مکان‌های خلوت خودداری کرده و بکوشند وسایل قیمتی و مدارک خود را درون خودرو جا نگذارند.

به گزارش ایرنا، شهرستان مرزی مهران در 85 کیلومتری جنوب غربی ایلام با داشتن مرز بین المللی از معابر اصلی و مهم تردد تردد خودروهای شخصی، کامیون های حامل کالاهای صادراتی و خودروهای حامل زائرین عتبات عالیات است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار