سرپرست فرمانداری ملارد:
سرپرست فرمانداری ملارد با بیان این که در روستاها پول هست، اما برنامه ریزی نداریم، خواستار برنامه ریزی دقیق درجهت توسعه روستایی در این شهرستان شد.
کد خبر: ۶۷۰۶۵۳
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۶ 21 October 2018

حسین توکلی کجانی صبح یکشنبه در نشست بررسی مشکلات روستاهای بخش صفادشت طی سخنانی گفت: در روستاها پول هست، اما برنامه ریزی نداریم، اعتبار خوبی از محل مالیات بر ارزش افزوده به روستاها اختصاص داده است، اما ما نتوانستیم، از این اعتبارات برای اشتغال زایی در روستاها استفاده کنیم.

وی ضمن تاکید بر لزوم خروج ادارات از روزمرگی گفت: این که در عملکرد ما دلسوزی برای شهرستان نباشد، موفق نخواهیم بود، ما باید علاوه بر امور عمرانی، در راستای ایجاد امنیت در روستاها نیز ورود جدی داشته باشیم.

سرپرست فرمانداری ملارد خواستار تلاش برای رفع مشکلات آب شرب در حوزه شهری و نیز روستایی این شهرستان شد و افزود: مقدماتی برای رفع این معضل انجام شده است، اما باید با برنامه ریزی دقیق، افقی را برای شهرستان در این خصوص تدوین کنیم، که مشکلی پیش نیاید.

وی خواستار دوری از سطحی نگری در روستاها شد و گفت: اگر پروژه ای برای مردم روستا سودی ندارد، نباید انجام شده و اسراف در اعتبارات صورت بگیرد، در خصوص اجرای پروژه ها نیز اگر نمی توانیم، وعده به مردم ندهیم، این امر اعتماد مردم را کاهش می دهد، اگر می توانیم و برنامه ریزی های لازم را انجام دادیم، وعده بدهیم تا بدقول نشویم و مردم را نیز بی اعتماد نکنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار