رئیس دانشگاه پیام نور استان ایلام گفت: نزدیک به پنج هزار دانشجو در 46 رشته در مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور استان مشغول تحصیل هستند.
کد خبر: ۶۷۰۶۸۶
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۹ 21 October 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ عباس سهراب زاده  دهلراناشاره به بیش از 250 نفر عضو هیات علمی و کارکنان واحدهای این دانشگاه در استان، اظهار کرد : دسته بندی دانشگاه ها به صورت مرکز و واحد است و مراکز و واحدهایی که بیشترین قدمت را دارند از شاخص بالاتری برخوردار هستند و بعد از ایلام دهلران دومین مرکز با قدمت استان می باشد و مابقی واحد هستند.

رئیس دانشگاه پیام نور استان با اشاره به طرح آمایش فرهنگی سرزمینی و طرح تحول منطقه ای، افزود: قرار است از توسعه کمی جلوگیری و توسعه کیفی، تقویت آزمایشگاه ها و مراکز علمی، تقویت اعضای هیات علمی و ارتقا کیفیت علمی دانشگاه دنبال شود.

سهراب زاده ارزیابی شاخص ها، وضعیت آموزشی، عمران و آزمایشگاه ها را از اهداف سفرهای شهرستانی برشمرد و گفت: ارتقا کیفی علمی، افزایش گرایش های تحصیلات تکمیلی و تکمیل پروژه های نیمه تمام از برنامه های سال جاری است.

فرماندار دهلران هم در این دیدار با اشاره به نقش دانشگاه ها در جامعه و تربیت نیروی انسانی متعهد و متخصص، افزود: توجه به کیفیت علمی و ارتقا شاخص های علمی بیش از پیش باید مد نظر باشد.

سید حسینعلی موسوی بر ضرورت توجه به دانشگاه پیام نور در شهرستان تاکید و با اشاره به داشتن ساختمان و هیات علمی و کادر اداری بومی و تعداد دانشجو، یادآور شد: حفظ دانشگاه و کمک در جهت رفع مشکلات آن مد نظر است و یک میلیارد ریال برای رفع مشکلات و تسریع در ارایه خدمات بیشتر اختصاص می یابد.

رحمان میرزایی رئیس دانشگاه پیام نور دهلران هم گفت: در حال حاضر نزدیک به 400 دانشجو در 22رشته گرایش مرکز دهلران مشغول به تحصیل هستند.

وی با اشاره به 60دانشجوی جدید الورود این دانشگاه در سال جاری گفت: این مرکز دارای هفت عضو هیات علمی می باشد./م

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار