مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام گفت: از ابتدای ماه صفر تاکنون نزدیک به یک میلیون و 460 هزار تردد خودرو در راه ارتباطی ایلام - مهران ثبت شده است.
کد خبر: ۶۷۰۹۹۰
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۶ 22 October 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ نورالله دلخواه  اظهار داشت: این میزان تردد در سطح جاده های استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته با یک میلیون و 380 هزار 10 درصد افزایش یافته است.

وی از افزایش 11 درصد تردد زائران در مدت یاد شده "ابتدای ماه صفر تاکنون"نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و افزود: موج حضور زائران در اربعین آغاز شده و هر لحظه بر تعداد زائران حسینی در مرز مهران افزوده می شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام از باز بودن تمامی راه های مواصلاتی استان خبر داد و تاکید کرد: با وقوع طوفان عصر روز گذشته در شهر مهران و تدابیر لازم مسئولان استانی، روند تردد زائران دوباره از سر گرفته شد و هم اکنون زائران بدون مشکل از مرز خارج می شوند.

دلخواه یادآور شد: گروه های راهداری و کنترل جاده ها در طول مسیرهای استان در حال بازرسی و نظارت راه ها هستند و هیچ مشکلی تا این لحظه مخابره نشده است.

وی گفت: در برخی محورها چون ملکشاهی و نیز پایانه مرزی مهران آبگرفتگی های جزیی مشاهده شد که با همت راهداران این آبگرفتگی ها نیز برطرف شده و یا در مرتفع شدن است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار