رئیس پلیس راه ایلام:
رئیس پلیس راه ایلام گفت: با توجه به بارندگی شب گذشته، ریزش کوه و آب گرفتگی معابر تردد زائران دچار اختلال شد اما با حضور نیروهای قرارگاه خاتم، پلیس راه و راهداری تمام مسیرها پاکسازی و تردد از سر گرفته شد.
کد خبر: ۶۷۱۰۱۰
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۵ 22 October 2018

به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ رضا همتی زاده اظهار داشت: هم اکنون ترافیک در محور مواصلاتی ایلام - مهران روان، پرحجم و در برخی نقاط نیمه سنگین است و برای تردد زائران هیچگونه مشکلی وجود ندارد.


وی افزود: بدلیل بارندگی دیشب و آسیب رسیدن به چادرهای اسکان، زائران در مساجد، مدارس و تکایای شهرستان چرداول و مهران با تمام امکانات مورد نیاز اسکان یافتند.


رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: با توجه به بارندگی‌های شب گذشته و بر حسب ضرورت تونل اربعین بازگشایی شد و مردم می‌توانند از مسیر ایلام – اسلام‌آباد به سمت شهرستان ایوان حرکت کنند.


سرهنگ همتی زاده یادآور شد: با وجود بارندگی های رخ داده و لغزندگی جاده در سایه حضور پررنگ نیروهای پلیس راه و رعایت قوانین و مقررات از سوی رانندگان هیچ حادثه فوتی و جرحی ناشی از حوادث رانندگی در جاده های ارتباطی استان روی نداده است.


وی اضافه کرد: تونل اربعین به سیستم روشنایی مجهز شده و از نظر روشنایی هیچگونه مشکلی وجود ندارد، با بازگشایی این مسیر ترافیک خودروها در مسیر حمیل ایلام - اسلام آباد کمتر خواهد شد.


وی تاکید کرد: هم اکنون همه محورهای استان باز است و مشکل تردد در مسیر ایلام – مهران نیز بر طرف شده و تردد جریان دارد.


شهر مرزی مهران در 85 کیلومتری جنوب باختری ایلام قرار دارد و مرز بین المللی مهران در 11 کیلومتری آن از کانون های مهم تردد زائر و کالا به کشور عراق بشمار می رود.


در پی بارش های رگباری شب گذشته بخش هایی از مسیر ایلام به مهران در محدوده تونل راه کربلا دچار ریزش شد که اختلال در تردد خودروهای زائران را به همراه داشت که با تلاش عوامل راهداری و پلیس راه پاکسازی و هم اکنون تردد در این مسیر جریان دارد./ح

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار