فرمانده مرزبانی کشور گفت: مرزبانی با تمامی امکانات برای تسهیل در تردد و امینت زوار اربعین گام بر می دارد و قطعا در این راه مرزبانان عراقی هم همکاری زیادی دارند.
کد خبر: ۶۷۱۳۴۵
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۹ 23 October 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛  سردار قاسم رضایی  در نشست مشترک با فرمانده مرزبانی عراقی در مرز مهران اظهار داشت: همه زائران با در دست داشتن مدارک قانونی بدون هیچ مشکلی در حال تردد از پایانه های مرزی از جمله مهران هستند.

وی افزود: مرزبانی با تمامی امکانات برای تسهیل در تردد و امینت زوار اربعین گام بر می دارد و قطعا در این راه مرزبانان عراقی هم همکاری زیادی دارند.

سردار رضایی تصریح کرد: با مرزبانان عراقی برای تامین امنیت مرزهای غربی توافقات خوبی از جمله ایجاد گشت های مشترک صورت گرفته است.

وی افزود: یکی دیگر از توفقات صورت گرفته افزایش نیروها برای تسهیل در تردد مرزهای سه گانه بود که این مهم نیز انجام می شود.

فرمانده مرزبانی عراق نیز گفت: تامین امنیت و تسهیل در تردد از بعد از مرز مهران یعنی مرز زرباطیه تا کربلا و نجف در اولویت مرزبانی عراق است و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

حامد عبدالله اظهار داشت: همه تمهیدات لازم برای جابجایی زوار اربعین در عراق اندیشیده شده و مشکلی در این زمینه وجود ندارد، با مسئولان ایرانی برای همکاری های بیشتر هم آمادگی کامل داریم.

وی گفت: یک نشست دیگر برای تسهیل در تردد زوار اربعین در عراق با حضور مرزبانان ایران و عراق برگزار می شود./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار