معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری ایلام
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری ایلام گفت: شرکت های وابسته به دولت و نهادهای توسعه ای مانند کوثر برای کمک به پیشرفت استان ایلام باید پیشگام شوند.
کد خبر: ۶۷۱۴۲۸
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۲ 23 October 2018

به گزارش تابناک ایلام؛ ایوب درویشی در دیدار با معاون توسعه هلدینگ کشاورزی کوثر اظهار داشت: با توجه به شرایط فراهم شده در استان، وظیفه اجتماعی این نهادهای توسعه ای است که برای رونق تولید و اشتغال استان پیشقدم شوند.


وی ادامه داد: استان ایلام سال های ابتدایی انقلاب درگیر جنگ بود و پس از اتمام جنگ نیز اقدام مناسبی برای توسعه استان به ویژه در بخش تولید و صنعت انجام نگرفت.


معاون استاندار ایلام افزود: بیکاری دانش آموختگان دانشگاهی، خودکشی و سایر آسیب های اجتماعی همگی از پیامدهای جنگ است که نیازمند تحولی در همه بخش ها به ویژه اشتغال و اقتصاد است.


درویشی یادآور شد: اکنون به واسطه اربعین و حضور زوار استان در بخش راه در حال توسعه است که امیدواریم این تحولات در بخش صنعت و اقتصاد نیز روی دهد.


وی به اجرای طرح های شرکت کوثر در استان اشاره کرد و گفت: طرح جوجه یک روزه، مرغ مادر، گلخانه، کشت و صنعت ، گاوداری و پرورش ماهی در قفس پنج طرح در دست اقدام این شرکت در ایلام است که موافقت نامه آنها مبادله و در حال پیگیری و اجرا هستند.


معاون اقتصادی استاندار ایلام اضافه کرد: اقداماتی در خصوص طرح های اشاره شده انجام گرفته که پیگیر اجرا و به سرانجام رساندن آنها در استان هستیم.


درویشی اظهار کرد: از همه هلدینگ های سرمایه گذاری و شرکت هایی که دانش فنی دارند برای توسعه استان استقبال می کنیم اما در شرایط برابر ترجیح می دهیم که پیمانکاران بومی مجری طرح های استان باشند.


وی خواستار تسریع، پیگیری و همکاری مستمر دستگاه های مرتبط در زمینه اجرای طرح های شرکت کشاورزی کوثر شد./ح

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار