نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا؛
تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار برگشت رقابت های نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه یکدست سرخپوش و مملو از تماشاگر آزادی ازساعت18:30 دقیقه به مصاف تیم فوتبال السد قطر رفت که این دیدار با تساوی یک بر یک و در مجموع دو بر یک به سود پرسپولیس به پایان رسید و سرخ ها فینالیست آسیا شدند.
کد خبر: ۶۷۱۴۷۶
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۴ 23 October 2018

به گزارش تابناک ایلام؛ سرخ پوشان تهرانی در دیدار رفت توانستند در ورزشگاه دوحه با تک گل علیپور از روی نقطه پنالتی از سد السد عبور کنند و در این دیدار توانستند با یک بازی زیبا السد را حذف کنند و فینالیست شوند.

پرسپولیسی ها با توجه به محرومیت از نقل و انتقالات و وجود بازیکنان محروم ومصدوم در هر بازی،با کادر فنی و مربیان مجرب توانستند در رقابت های گروهی صدر نشین شوند و درمراحل بعد تیم های قوی و متمولی از جمله الجزیره،الدحیل و السد را از میان بردارند و به فینال آسیا راه پیدا کنند.

برانکو در این دیدار ترکیب:علیرضا بیرانوند - سید جلال حسینی - مصلح- شجاع خلیل زاده - محمد انصاری - کمال کامیابی نیا - احمد نوراللهی - گادوین منشا، علی علیپور، بشار رسن  و آدام همتی را اتخاذ کرد.

برای تیم السد نیز مشعل برشم، خوخی بوعلام، طارق سلمان، بغداد بونجاح، ژاوی هرناندز، گابی، یونگ، حامد اسماعیل، اکرم عفیف، کوریا، حسن الهیدوس در ترکیب ثابت قرار گرفتند.

نیمه اول و در دقیقه 1ارسال بونجاح با مشت بیرانوند دور شد.دقیقه 2 شوت سنگین نوراللهی به بیرون رفت. دقیقه 4 ضربه زمینی عفیف درازکش توسط بیرانوند مهار شد. دقیقه 13 ضربه منشا از کنار دروازه مشعل به بیرون رفت. دقیقه17 ضربه بونجاح وارد دروازه پرسپولیس شد تا دو تیم درمجموع به تساوی برسند. دقیقه 24 ضربه انصاری به بیرون رفت.

دقیقه24 هواداران پرسولیس یاد و خاطره کاپیتان هادی نوروزی را زنده نگه داشتند.

دقیقه 34 ارسال خوخی از بالای دروازه بیرانوند به بیرون رفت. دقیقه 39 ضربه منشا در دستان مشعل قرار گرفت. دقیقه 44 شوت سیامک نعمتی از کناردروازه السد به بیرون رفت تا بازی در نیمه اول به سود السد به پایان برسد.

نیمه دوم و در دقیقه47 ضربه کامیابی نیا به مشعل رسید. دقیقه 49 ضربه سر ضرب سیامک نعمتی با پاس خوب منشا وارد دروازه السد شد تا ورزشگاه غرق در شادی شود. دقیقه 56 ارسال باریکن السد دراختیار گلر سرخپوشان قرار گرفت. دقیقه 61 شوت کوریا به بیرون رفت. دقیقه 65 ضربه دیدنی علیپور با عکس العمل خوب مشعل به بیرون رفت. دقیقه 66 شوت سرکش منشا از کنار دروازه السد به بیرون رفت.

دقیقه 69 ضربه زمینی احمدنوراللهی به بیرون رفت تا موقعیت های یکی پس از دیگری از دست برود. دقیقه71 ضربه بغداد بونجاح با پاس الهیدوس به بیرون رفت. دقیقه 80 شوت ژاوی از کناردروازه بیرانوند به بیرون رفت. دقیقه 86 ضربه سر ژاوی با عکس العل دیدنی بیرانوند به کرنر رفت.دقیقه88 شوت نوراللهی به بیرون رفت. تا بازی در پایان 90 دقیقه با برد دو بر یک پریسپولیس درمجموع به پایان برسد و سرخپوشان تهرانی فینالیست آسیا شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار