در تودیع و معارفه روسای سابق و جدید دادگستری آبدانان صورت گرفت
طی مراسمی و با حضور مسئول ارزشیابی و معاونت قضایی دادگستری استان و نیز مسئولین شهرستان و معتمدین و بزرگان محلی در محل سالن اجتماعات اداره ارشاد اسلامی آبدانان رییس قبلی دادگستری آبدانان تکریم و رییس جدید معارفه شد.
کد خبر: ۶۷۲۳۷۱
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۷ 25 October 2018

طی مراسمی و با حضور مسئول ارزشیابی و معاونت قضایی دادگستری استان و نیز مسئولین شهرستان و معتمدین و بزرگان محلی در محل سالن اجتماعات اداره ارشاد اسلامی آبدانان رییس قبلی دادگستری آبدانان تکریم و رییس جدید معارفه شد.
به گزارش تابناک ایلام ؛در این مراسم هرچقدر رییس قدیم از مصالحه و ریش سفیدی در پیشبرد اهداف خود سخن گفت رییس جدید از قاطعیت و برخوردهای شدید خبر داد.

ابراهیم سبزواری ریاست اسبق دادگستری آبدانان بیان داشت در مدت ده سال خدمت به مردم شهرم همواره پیشگیری را مقدم بر امور دانسته و از بزرگان،ریش سفیدان و معتمدین در حل منازعات و دعاوی اختلافی بهره جسته و در این راه موفقیتهایی نیز حاصل که بسیار نزاع های منجر به قتل را با کمک معتمدین به صلح و سازش ختم گردید.

وی به کاهش زمان رسیدگی پرونده ها و اجرای سیستم الکترونیکی در دستگاه قضا آبدانان اشاره و بیان داشت با تلاش همکاران در مدت حضورم در این مسند بالغ بر بیست هزار پرونده رسیدگی و صدور رای شده است.

این مسئول اسبق آسیب های اجتماعی ناشی از طلاق را معضل بزرگ جامعه دانست و بیان کرد علارغم فعالیتهای فرهنگی متعدد در این راستا میزان طلاق افزایش خیره کننده ای را بخود گرفته که برای کاهش این معضل همت تمامی دستگاههای متولی را می طلبد.

در ادامه رییس جدید قضا آبدانان دادگستری را مظهر عدالت و مرجع احقاق حقوق مردم دانست و گفت: از آنجا که به مسائل منطقه اشراف کامل دارم بخوبی با خلقیات و فرهنگ طوایف مختلف مردم آبدانان آشنا می باشم.

علیرضا طهماسی به اراضی ملی اشاره و بیان کرد با توجه به بایر و قابل کشت بودن بعضی اراضی با اختیار کامل حاضر به اجاره آنها به مردم بومی منطقه هستم.

وی با خط و نشان کشیدن برای مواد فروشان و باندهای مواد مخدر گفت با بررسیهای به عمل آمده مدت زمان دسترسی به مواد مخدر صنعتی و سنتی برای مصرف کننده در آبدانان کمتر از ۵ دقیقه می باشد و از مسئولان انتظامی و امنیتی خواست توزیع کنندگان عمده مواد را دستگیر و تحویل دستگاه قضا داده تا با شدیدترین مجازاتها مواجه شوند.

این مسئول جدید با گلایه از بانکها اظهار داشت بانکهای عامل در باز پرداخت وجوه بانکی از مردم بعضا با بهره بالای۳۲ درصد اقدام می کنند که در هیچ کجای دنیا چنین چیزی مرسوم نیست.

طهماسی با تاکید بر شناسایی اشخاصی که با زد وبند وامهای کلان دریافت و از عدم پرداخت آنها سرباز میزنند هشدار داد مدیران بانکها ظرف مدت یک ماه فرصت دارند این اشخاص را معرفی و در غیر این صورت دستگاه قضا ورود و برخورد اساسی خواهد شد.

از نکات جالب توجه در این مراسم حضور پررنگ و گسترده بزرگان و ریش سفیدان قبایل مناطق مختلف شهرستان بود.
در پایان از زحمات ابراهیم سبزواری تقدیر و علیرضا طهماسی را به عنوان ریاست دادگستری آبدانان معرفی گردید.
آبدانان بهروز مردانی

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۳
فاتحه این سورا را هم بخوان
مرتضی عباسی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۰
باسلام و احترام؛ جناب آقای طهماسبی ، بی تردید ؛ همانند سایر قضوات اسبق محترم دیار سیمره ، یقین داریم که عدالت را به دادگستری آبدانان برمیگردانید. باتشکر و تجدید احترام
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار