مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام گفت: این جمعیت از ابتدای طرح امداد و نجات ویژه اربعین در 22 مهر ماه تاکنون به 17 حادثه جاده ای زائران امدادرسانی انجام داده است.
کد خبر: ۶۷۳۵۷۵
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۵ 28 October 2018

 به گزارش تابناک ایلام؛حسین عارفی افزود: این جمعیت از ابتدای طرح امداد و نجات ویژه اربعین در 22 مهر ماه تاکنون به 17 حادثه جاده ای زائران امدادرسانی انجام داده است.

وی افزود: در این حوادث هفت زائر تاکنون جان باخته و 36 مصدوم نیز توسط آمبولانس های این جمعیت به مراکز درمانی اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام تاکید کرد: تاکنون 12 هزار و 853 زائر اربعین از خدمات امدادی این جمعیت بهره مند شده اند.

به گفته عارفی با توجه به بارش های باران در اجرای این طرح تاکنون عملیات امداد رسانی به زائران گرفتار در سیلاب به تعداد 50 نفر انجام گرفته است.

وی اضافه کرد: اربعین امسال این جمعیت با مشارکت هلال احمر 11 استان کشور و سازمان امداد و نجات بصورت شبانه روزی در حال خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام یادآور شد: امداد رسانی به زائران اباعبدالله(ع) در مسیرهای تردد در شهرهای ایلام، چرداول، ایوان، مهران، دهلران، دره شهر، سیروان، ملکشاهی و آبدانان در حال انجام است.

عارفی گفت: همچنین جهت خدمات دهی به زائران حسینی در کشور عراق 142 نجاتگر همراه با 30 دستگاه اتوبوس آمبولانس، چهار دستگاه خودرو ارتباطات در محورهای ارتباطی نجف، کربلا و کاظمین مستقر شده اند.

وی از استقرار 2 فروند بالگرد امدادی این جمعیت در شهر ایلام و پایانه مرزی مهران خبر داد و افزود: 25 پایگاه امداد جاده ای در مسیر تردد زائران در این استان استقرار یافته است./ع

 

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار