مرکز کنترل ترافیک و پلیس راهور ناجا محدودیت‌های ترافیکی اربعین ۹۷ را اعلام کرد .
کد خبر: ۶۷۳۶۰۰
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰ 28 October 2018

به گزارش تابناک ایلام، مرکز کنترل ترافیک و پلیس راهور ناجا محدودیت‌های ترافیکی پنج استانی که در مسیر تردد زائران اربعین هستند را اعلام کرد که عبارت است از :

استان ایلام :

تردد کلیه تریلرها , کامیون ها و کامیونتها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی  تاساعت 7 روز یکشنبه 13 آبان از محورهای منتهی به دهلران_ مهران، حمیل_ ایلام  ،  قلاجه_ ایلام , ایلام_ ملکشاهی_ مهران و ایلام_ مهران ممنوع است.

استان های خوزستان و چهارمحال و بختیاری :

تردد کلیه کامیون و تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی تا ساعت 7 روزشنبه 12 آبان در محور های اهواز _سوسنگرد_ بستان _چذابه _ خرمشهر_ شلمچه و بالعکس ممنوع می باشد.(برای شلمچه مسیر جایگزین وجود ندارد ولی خودروهایی که قصد رفتن به خرمشهر را دارند می توانند از مسیر اهواز _ آبادان _خرمشهر و بالعکس تردد نمایند .)

تردد کلیه اتوبوس ها تا ساعت 7 روزشنبه 12 آبان در محور هفتگل، باغملک _ ایذه _دهدز_ شهرکرد و بالعکس ممنوع بوده و مسیر اهواز _ اندیمشک_ خرم آباد _ الیگودرز _ اصفهان_ شهر کرد و بالعکس بعنوان مسیر جایگزین تعیین شده است .

استان لرستان :

تردد کلیه تریلرها، کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی تا ساعت 7 روز شنبه 12 آبان  در محورهای پلدختر _اسلام آباد و پلدختر_ اندیمشک و بالعکس ممنوع می باشد .

استان کرمانشاه :

تردد کلیه تریلرها، کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی تا ساعت 7 روز یکشنبه 13 آبان از محورهای اسلام آباد غرب_ پلدختر  و حمیل_ سرابله و بالعکس ممنوع بوده و مسیر جایگزین محور اسلام آباد_ قلاجه می باشد .

محدودیت خودروهای ترانزیت :

تردد کلیه خودروهای ترانزیت و کامیون های حامل بارهای صادراتی و وارداتی تا ساعت 7 روز یکشنبه 13 آبان در محورهای منتهی به مرزهای درگیر طرح اربعین برابر مصوبه شصت و چهارمین جلسه کمیته هماهنگی اجرای طرح های ویژه ترافیکی ممنوع می باشد .

  محدودیت‌های تاکسی‌های شهری :

تردد کلیه تاکسی های درون شهری اعم از ون و سواری در مدت اجرای طرح اربعین 97 ساعت 7 روز سه شنبه 15 آبان در محورهای خارج از شهر ممنوع می باشد./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار