معاون راه و شهرسازی ایلام:
معاون راه و شهرسازی ایلام از انجام فراخوان عمومی برای واگذاری مسکن مهر سه جانبه در شهرستان دهلران خبر داد.
کد خبر: ۶۷۳۹۹۳
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۰ 29 October 2018

به گزارش تابناک ایلام؛ علی اصغر منصور بیگی در دیدار با فرماندار دهلران اظهار داشت: در این فراخوان اولویت با کسانی است که قبلا برای مسکن مهر ثبت نام کرده اند اما موفق به پرداخت آورده نشده اند.


وی از واگذاری مسکن مهر سه جانبه دهلران به متقضاین جدید هم خبرداد و افزود: قیمت های کارشناسی توسط هیئت واگذاری تعیین شده و با تائید سازمان ملی زمین و مسکن مراحل واگذاری را انجام خواهیم داد.


معاون راه و شهرسازی ایلام با اشاره به بیش از یک هزار و 950 واحد مسکن مهر در شهرستان دهلران یادآور شد: از این تعداد 724 واحد در قالب سه جانبه بوده و مابقی در قابل تعاونی هستند که مسئولیت تکمیل و تعیین تکلیف واحدهای سه جانبه برعهده راه وشهرسازی می باشد.


فرماندار دهلران هم از پیشرفت 90 درصدی مسکن مهر سه جانبه در شهر دهلران خبرداد و گفت: ساز و کارهای لازم برای واگذاری مسکن مهر سه جانبه در دستور کار است.


سید حسینعلی موسوی از واگذاری 60 واحد مسکن مهر سه جانبه شهر دهلران به کارکنان ان جی ال دهلران در قالب پنج بلوک خبرداد و اضافه کرد: بر اساس تفاهم انجام شده این واحدها که بدون متقاضی هستند به شرکت ان جی ال 3100 دهلران واگذار می شوند.


به گفته وی این کار نقش خوبی در رونق مسکن مهر و استفاده از واحدهای بلاتکلیف در این شهرستان و تکمیل آنها دارد.


شهرستان دهلران در 228 کیلومتری ایلام بر اساس آخرین سرشماری سال 95 بیش از 65 هزار نفر جمعیت دارد که در قالب 16 هزار و 595 خانوار شامل 34 هزار و 68 مرد و 31 هزار و 562 زن شکل گرفته اند./ح

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار