مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام گفت: 23 شرکت خدماتی حمل و نقل مسافربری از نقاط مختلف کشور با استقرار در پایانه مرزی مهران در حال خدمات رسانی به زائران و حمل و نقل آنها هستند.
کد خبر: ۶۷۴۳۷۰
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۵ 30 October 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ نورالله دلخواه اظهار داشت: هم اکنون 600 دستگاه اتوبوس برون شهری از استان های مختلف در پایانه برکت در حال تردد و جابجایی زائران هستند.

وی افزود: آمادگی داریم که به صورت چرخشی سه هزار دستگاه اتوبوس برون شهری برای بازگشت زائران به استان های خود در مرز مهران استقرار یابد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام تاکید کرد: امسال سه هزار و 200 کیلومتر عملیات نگهداری مستمر راه های استان در حوزه راهداری انجام شده است.

دلخواه اضافه کرد: تاکنون 110 کیلومتر عملیات آسفالت، یک هزار و 500 کیلومتر خط کشی، احداث 10 پل بزرگ و 130 کیلومتر شانه سازی در نقاط مختلف استان احداث شده است.

وی اظهار داشت: تعمیر و تجهیز 220 دستگاه ماشین آلات راهداری و راه سازی، 36 کیلومتر نیوجرسی، نصب چهارهزار علائم راهنمایی و رانندگی و نصب پل بزرگ بان رحمان در مسیر ترشابه - مهران از دیگر اقدامات راه سازی در استان ایلام بوده است.

به گزارش ایرنا، ایام منتهی به اربعین مسیرهای پنج گانه منتهی به مرز مهران از پرتردد ترین راه های مواصلاتی کشور برای سفر زائران به عتبات عالیات و بازگشت آنها به کشور است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار