شهردار ایلام از خدمات رسانی شهرداری ایلام در مسیر بازگشت زائران اربعین خبر داد.
کد خبر: ۶۷۴۳۷۱
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰ 30 October 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ طالب صادقیان  اظهار داشت: شهرداری بر اساس وظایف ذاتی خود اقدامات بسیار خوب و موثری برای خدمات رسانی به زائران اربعین انجام داده است.

وی افزود: از جمله این اقدامات برپایی ایستگاه شماره یک با ۳۰ غرفه در ورودی شهر است، در کنار این ۳۰ غرفه امکانات جانبی مثل نمازخانه آقایان و بانوان همچنین ایجاد ۱۵ چشمه سرویس بهداشتی برای استفاده و استراحت زائران احداث شده است.

صادقیان اضافه کرد: همچنین ایجاد ایستگاه شماره دو در مسیر برگشت در قسمت تونل دو قلو ایجا شده زیرا که تراکم برگشت مسافرین بالا است و همین امکاناتی که در ایستگاه شماره یک بود در ایستگاه شماره دو برای خدمت به زائران ایجاد شده است.

وی بیان داشت: زمینی به مساحت ۲۰ هکتار مترمربع در کنار فرودگاه در نظر گرفته شده که چنانچه در مواقع ضروری نیاز دیدیم پایانه موقت مسافربری برای جابجایی مسافرین باشد.

وی افزود: مجموعه خدمات شهر نیز نقش موثری در این ایام دارد زیرا در ایام اربعین پسماند شهر ایلام در ۲۲۰ تن به ۴۴۰ تن می رسد که نیاز به این است که همکاران در مجموعه خدمات شهری تلاش بیشتری باشند و به صورت ۲۴ ساعته در شیفت های مختلف پای کار هستند./م

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار