طرح درختکاری بخشی از مسیر تردد زائران در مرز مهران با ابتکار مهدی نظری، مرد درختی ایران و مشارکت بانک ملی استان ، اداره کل منابع طبیعی و شهرداری مهران آغاز شد.
کد خبر: ۶۷۵۲۴۵
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۰ 02 November 2018

 مرد درختی ایران گفت: از آنجاییکه هر موسسه مالی و اقتصادی بطور معمول به مسولیت اجتماعی خود پایبند هستتد و بانک ملی هم بعنوان بزرگترین بانک دولتی ایران پیشگام شرکت در امور خیریه و اجتماعی است، لذا تصمیم گرفتیم که بانک را هم در این موضوع مهم اجتماعی و زیست محیطی سهیم کنیم.

مهدی نظری ادامه داد: خوشبختانه این پیشنهاد مورد موافقت مدیرکل بانک ملی استان که خود از افراد خیر و حامی محیط زیست است ، قرار گرفت و با حضور ایشان و مدیرکل منابع طبیعی و شهردار این پروژه مهم افتتاح شد.

وی افزود: توسعه درخت و درختکاری در این نقطه مرزی که کانون ورود ریزگردها به کشور است بسیار مهم بوده و می تواند نقطه امیدی برای مشارکت سایر ادارات در این امر خیر باشد.

مرد درختی ایران اضافه کرد: انشالله تمام مسیر منتهی به مرز مهران جهت استفاده زوار را در طی امسال درختکاری کرده تا ضمن تقویت روحیه همکاری اجتماعی، باعث زیبایی و طراوت مسیر کربلای معلی شود.

مدیرکل منابع طبیعی نیز با تقدیر از مشارکت بانک ملی در اجرای این طرح، از همکاری آن مجموعه در تامین نهال و چاله کنی خبر داد و افزود: امیدواریم شاهد همکاری همه دستگاهها با منابع طبیعی در کاشت درخت باشیم.

مدیرکل بانک‌ ملی استان ایلام نیز با اشاره به سخن پیامبر مبنی بر اینکه ؛ اگر قیامت باشد و درختی در دستت باشد اول درخت را بکار گفت: بسیار مشتاقیم که بتوانیم در این امر خیر مشارکت داشته باشیم.

شاکیان، شهردار مهران نیز گفت: شهرداری مهران نیز در این طرح مشارکت و طرح کاشت 6 هزار گل کاغذی را با همکاری مرد درختی ایران در این شهر اجرا می کند./ع

 

 

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار